Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er neste steg?

Gjest pojk_17

Anbefalte innlegg

Gjest pojk_17

Kjære forumbrukere :love:

Jeg driver på med en jente, og har kommet til et punkt der jeg ikke lenger vet hva jeg skal gjøre. Vil ikke være for hastig med denne jenta, da jeg liker henne svært godt.

Så dette er saken: Vi har hatt mange kvelder der vi har surra på, klina, befølt hverandre osv. I går satt hun oppå meg og gnei "hennes" mot "mitt" mens jeg holdt henne på rumpa og befølte puppene hennes. Dette skjedde men klær PÅ. Ingen tok noe steg videre, noe som resulterte i at vi begge avsluttet sprengkåte. (Noe hun sa til meg :love: )

Så; Hva er neste steg? Vil ikke gå fram for raskt. Er da tiden inne for å kle av henne?

Håper på serriøse svar :)

GTFO forumtroll :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjære forumbrukere :love:

Jeg driver på med en jente, og har kommet til et punkt der jeg ikke lenger vet hva jeg skal gjøre. Vil ikke være for hastig med denne jenta, da jeg liker henne svært godt.

Så dette er saken: Vi har hatt mange kvelder der vi har surra på, klina, befølt hverandre osv. I går satt hun oppå meg og gnei "hennes" mot "mitt" mens jeg holdt henne på rumpa og befølte puppene hennes. Dette skjedde men klær PÅ. Ingen tok noe steg videre, noe som resulterte i at vi begge avsluttet sprengkåte. (Noe hun sa til meg :love: )

Så; Hva er neste steg? Vil ikke gå fram for raskt. Er da tiden inne for å kle av henne?

Håper på serriøse svar :)

GTFO forumtroll :tease:

Neste steg er å ta av henne klærne ja.. Merkelig at dere ikke gjorde det i går!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Vil absolutt påstå at det kanskje er på tide å ta av hverandre klærne ja. Men det du kan spørre deg selv er om hun er klar til det, for ellers ville jo kanskje hun gjort det i går.

Du må også huske på at om klærne faller i bakken er veien veldig kort til å ha samleie, noe som også er noe du kanskje bør tenke gjennom. Om ikke for din egen del, så for hennes. Sex er nok meget annerledes, og en mye mindre greie for gutter enn det er for jenter. En orgasme og en fantastisk kveld for deg - selv om det tilsynelatende var det for henne også - kan være noe hun ikke tar så lett på i ettertid.

Du kan jo kle forsiktig av henne, hinte om det, på en måte som ikke presser henne. Om hun godtar det kan du fortsette, hvis ikke kan du fortsette som dere gjorde i går. Alt til sin tid.

Lenke til kommentar

Du kan jo kle forsiktig av henne, hinte om det, på en måte som ikke presser henne. Om hun godtar det kan du fortsette, hvis ikke kan du fortsette som dere gjorde i går. Alt til sin tid.

Tull! jenter tenner på at menn tar kontroll! Du må bare vise henne at du vil ha henne og at du kommer til å ta henne! garanterer at der blir suksess! :ph34r:

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...