TheCatIsALie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ETYaTAmKpmQ Kan det fikses? Har ingen DLC'er, og er bannet fra Live, så ingen updates kan ha kødda det til tror jeg. Men er lenge siden jeg sist spillte det (5-6 måner) så KAN være. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 flytt harddisken over til en annen xbox og prøv det der. da vil i teorien harddisken også bli låst opp, fordi microsoft har tatt bort den sperra som kom i fjorårets update. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Har ingen harddisk. Bare 500MB intern. Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ETYaTAmKpmQ Kan det fikses? Har ingen DLC'er, og er bannet fra Live, så ingen updates kan ha kødda det til tror jeg. Men er lenge siden jeg sist spillte det (5-6 måner) så KAN være. har fått det dere en gang før på et av mine spill å det var pågrunn av oppdatering at saven var på en nyere oppdatering en versjonen av spillet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 J*vla MS og alle de forbanna updatene. Vil å begynne på nytt funke? Eller vil alle nye saver så samme problem? Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 J*vla MS og alle de forbanna updatene. Vil å begynne på nytt funke? Eller vil alle nye saver så samme problem? ny save funker men tingen er jo at du sikkert har tatt sånn greie på HDD for å fjerne alle oppdateringer for mest sannsynlig å gjøre en glitch (feil i spillet) gjort det sjøl mangen ganger xD. men det eg prøver å si deg da er at alle savene som hadde en oppdatering du fjernet er ødelagt med mindre du oppdaterer spillene... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Har ikke fjernet noen oppdateringer. Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har ikke fjernet noen oppdateringer. er nok den eneste grunnen til at en save blir ødelagt. (som eg vet om) med mindre du har noe DLC knyttet til saven som saven trenger for å fungere men du har sagt at du aldri har hatt noe DLC så... xD Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Vel, en ting er sikkert: Skal ha Fable 3 til PC. Bruker bare X360 kontroller.. Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Vel, en ting er sikkert: Skal ha Fable 3 til PC. Bruker bare X360 kontroller.. eg har prøvd det på noen spill men eg syns det blir så ekkelt siden du ikke kan skifte på kontrollene (på di spillene eg har spillt) for eks du skytter med knappen A alle vet at du må skytte med Right trigger på xbox xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå