Richard87 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei, skjønner ikke bæret her :S får denne feilmeldingen: Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /var/www/test/search/func.php on line 35 if ($node->attributes->getNamedItem("class")->nodeValue == 'entry') { $entrys[0] = 'test'; //$node->textContent; // <---- Linje nr 35.. $count++; $current++; } Noen ideer?? er helt blank... Lenke til kommentar
Mysterio N Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei, skjønner ikke bæret her :S får denne feilmeldingen: Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /var/www/test/search/func.php on line 35 if ($node->attributes->getNamedItem("class")->nodeValue == 'entry') { $entrys[0] = 'test'; //$node->textContent; // <---- Linje nr 35.. $count++; $current++; } Noen ideer?? er helt blank... Hvilken av de linjene du postet her er linje 35? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tuller du?! Tror du «// <---- Linje nr 35..» er plassert der uten grunn? Richard87: Ingenting i koden du viser til der er feil syntaksmessig. Er det mulig at feilen kommer som konsekvens av en feil gjort lenger opp i koden? Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bruker du Kate? Hos meg så setter kate noen ganger inn et usynlig tegn som ser ut som et mellomrom, men som ikke er det likevel. Da får jeg akkurat samme type feil som du har. Lenke til kommentar
Mysterio N Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tuller du?! Tror du «// <---- Linje nr 35..» er plassert der uten grunn? Opps, er visst litt fjern i dag. Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Er ganske sikker på at det ikke er feil lenger oppe i koden, vis jeg bytter $entrys[0] = 'test'; med f.eks print('test'); så funker dette fint... $list[$count] = 2; //$node->textContent; <--- Mens denne feiler uansett(om jeg bruker 2 eller $node-> ... $list[$count] = 'test'; <--- Denne funker fint ???? Dette er det merkeligste problemet jeg har vært borti noengang. ps. $node->textContent er bare en string variabel med tekst... [edit] Bruker gedit, men kansje du har ett poeng:S når jeg kommenterte ut begge linjene og skrev linjen på ny(med $node->textContent) så funket det uten feil... ?????? Endret 10. august 2010 av Richard87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå