christianelulz Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei! Jeg sitter og vurderer å kjøpe meg spill til min DSi fra utlandet, så det jeg lurer på er om DS-er er sonefrie? Og jeg ser noen steder at noen spill ikke vil funke til DSi, kun DS og DS Lite, hva er grunnen til dette? Mvh. Christiane. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Alle vanlige DS spill skal være regionsfrie ja, men i følge de kilder jeg har sjekket, har "DSi-specific software." regionsperre. Dette er i all hovedsak spill du laster ned fra nettbutikken på DSen tror jeg, men mulig det finnes noen slike spill i butikk også. Europa har stort sett samme sone på det meste, i Asia, Amerika, Afrika, Russland og muligens noen deler av Øst-Europa du må være obs. på dette Lenke til kommentar
christianelulz Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Men jeg ser rundt på eBay, og da står det på noen spill at de regionsfrie og funker på DSi og andre ikke, så må inrømme at jeg blir litt forvirret. Men hvis jeg kjøper spill på britiske eBay, så er det jo innenfor vår region, og da vil de funke, ikke sant? Endret 8. august 2010 av christianelulz Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Står det på noen at de ikke fungerer på DSi? Storbritannia skal ha samme sone som oss ja, men muligens annen nettbutikk på DSi Endret 8. august 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
christianelulz Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Ja, det stod det, men da stod det ikke at de var regionfrie. Får bare prøve og feile, for det er temmelig billig hvis man følger med på auksjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå