Gå til innhold

Hjelp fort! ødela telefonen og skal ha ny.

Anbefalte innlegg

Ødela min IPhone her om dagen med Netcom Italk large.

Så vil jeg ha en IPhone 4, men hvordan får jeg fortsette å bruke det abonomanget som jeg har fra før.

Ser på denne : http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/iphone-4-m-abonnement/IP4WH32GBNC/apple-iphone-4-32gb-m-netcom-abo

det står NB: Telefonen er låst til Netcom.

Betyr dette at jeg bare kan flytte over simkort eller ordne ett nytt simkort hos en forhandler uten å bryte no abonomang? altså jeg betaler bare 1490kr, og thats it så har jeg en telefon på dagen igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lenge har du igjen av bindingstida da? Hvis jeg forstår det riktig må du da bryte bindingen du har nå(billigere dess mindre tid igjen) så fornyer du ved kjøp av iphone. Du vet forresten at leveringstiden på iphone er ganske lang nå ?

Lenke til kommentar

ja det vet jeg, men jeg snakked med Netcom idag. Så spurte jeg : " Hvis jeg kjøper en ny IPhone fra Apple som er helt åpen?". Dem svarte da at jeg kunne bruke denne telefonen som før da. Så sa jeg "Hva om jeg kjøper en telefon som er bindet til Netcom, kan jeg gjøre det samme med den?". Dem svarte ja der og, så skal jeg da ha en IPhone 4G, trenger jeg bare å betale 1490kr for en som er bundet til Netcom, og deretter bruke gamle/eller lage ett nytt simkort..

Dem virket usikre synes jeg! Men dem er fra netcom og burde vite dette. her du noen inspill til dette?

Lenke til kommentar

jeg har igjen 10 mnder... brytingen koster 4800kr + ny telefon for 490kr/1490kr, da er det bedre å kjøpe en klin ulåst en til 4890kr. Sparer penger på dette. Finner du ut noe så sifra så skal jeg høre hos Netcom eller EL-kjløp forhandleren på stedet.

Kjøper jeg en ulåst fra apple betaler jeg 4890kr for en IPhone 4g, så er det bare å bytte simkort så har jeg samme nummer og fortsetter ned betaling på min ødelagte telefon : /

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...