InstanZ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ødela min IPhone her om dagen med Netcom Italk large. Så vil jeg ha en IPhone 4, men hvordan får jeg fortsette å bruke det abonomanget som jeg har fra før. Ser på denne : http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/iphone-4-m-abonnement/IP4WH32GBNC/apple-iphone-4-32gb-m-netcom-abo det står NB: Telefonen er låst til Netcom. Betyr dette at jeg bare kan flytte over simkort eller ordne ett nytt simkort hos en forhandler uten å bryte no abonomang? altså jeg betaler bare 1490kr, og thats it så har jeg en telefon på dagen igjen? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det kommer helt an på om du har bindingstid fremdeles på den gamle mobilen. Hvis du har det, må du bryte dette og betale en viss sum før du kan bruke nummeret ditt på et nytt abonnement. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ifølge netcom sine egne sider får du telefonen for "Telefonpris 490,-" med iTalk large. Da utvider du bare bindingstiden på ditt allerede eksisterende iTalk large abbonement Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Toppers, da slipper man altså brudd gebyret? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Toppers, da slipper man altså brudd gebyret? Så sant du allerede ikke er bundet til iTalk Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Toppers, da slipper man altså brudd gebyret? Så sant du allerede ikke er bundet til iTalk jeg er bundet ja. Men den telefonen jeg ser på er bindet mot netcom også. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvor lenge har du igjen av bindingstida da? Hvis jeg forstår det riktig må du da bryte bindingen du har nå(billigere dess mindre tid igjen) så fornyer du ved kjøp av iphone. Du vet forresten at leveringstiden på iphone er ganske lang nå ? Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 ja det vet jeg, men jeg snakked med Netcom idag. Så spurte jeg : " Hvis jeg kjøper en ny IPhone fra Apple som er helt åpen?". Dem svarte da at jeg kunne bruke denne telefonen som før da. Så sa jeg "Hva om jeg kjøper en telefon som er bindet til Netcom, kan jeg gjøre det samme med den?". Dem svarte ja der og, så skal jeg da ha en IPhone 4G, trenger jeg bare å betale 1490kr for en som er bundet til Netcom, og deretter bruke gamle/eller lage ett nytt simkort.. Dem virket usikre synes jeg! Men dem er fra netcom og burde vite dette. her du noen inspill til dette? Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 stemmer nok bra Stemte vist ikke, tror jeg må kjøpe en ny ULÅST til 4800kr, da kjøper jeg IPhone 4G 16gb.. Faen meg kjøpe alt av deksler også! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 du skal kunne bryte ditt nåværende abbonement, hvor lenge har du igjen av bindinga ? Så kan jeg prøve finne ut evt andre som har peiling regne på priser Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 jeg har igjen 10 mnder... brytingen koster 4800kr + ny telefon for 490kr/1490kr, da er det bedre å kjøpe en klin ulåst en til 4890kr. Sparer penger på dette. Finner du ut noe så sifra så skal jeg høre hos Netcom eller EL-kjløp forhandleren på stedet. Kjøper jeg en ulåst fra apple betaler jeg 4890kr for en IPhone 4g, så er det bare å bytte simkort så har jeg samme nummer og fortsetter ned betaling på min ødelagte telefon : / Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 ah, daså, da er bindingstida såpass lang at ulåst lønner seg nok ja Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Løsning, ikke ha med IPhone på fest på en brygge eller fest ute på båt Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 stemmer, tenker faktisk kjøpe tvillingsimkort sånn at jeg kan ta med herjemobilen på fest og sånn ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå