Gå til innhold

Sitter fast i Zelda: OOC, par spm

Anbefalte innlegg

Tydeligvis for lenge siden jeg har spilt dette spillet.

1. Jeg er ferdig med Fire Temple og trodde jeg så skulle inn i Zora's Domain. Men jeg kommer meg jo ikke inn, for alt er jo fryst?

2. Jeg prøver å få Big Goron Sword. Har byttet litt ting og har fått en sånn prescription. Skal ikke denne leveres til han potion-typen ved Lake Hylia? Får bare "This item doesn't work here."

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva du skal gjøre for å komme videre har jeg egentlig ikke noe lyst til å forklare. Det for det første lang tid og noe av det som er artig med zelda er når du kommer videre på egenhånd synes jeg. Men det er to ting du kan søke på google: "legend of zelda ocarina of time walkthrough" og "how to get biggorrons sword".

Lenke til kommentar
1. Jeg er ferdig med Fire Temple og trodde jeg så skulle inn i Zora's Domain. Men jeg kommer meg jo ikke inn, for alt er jo fryst?

Hva med å gå inn bakdøra? Plassen har 2 innganger, bruk den som ikke er fryst igjen.....

2. Jeg prøver å få Big Goron Sword. Har byttet litt ting og har fått en sånn prescription. Skal ikke denne leveres til han potion-typen ved Lake Hylia? Får bare "This item doesn't work here."

Goronen sa hvem som skulle ha notisen, finn vedkommende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...