Kimelimm Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Når jeg skal legge inn ting i liste, så står den bare og "loader", er dette bare hos meg, eller er det en bug? http://bildr.no/view/699765 EDIT: Funker i IE, men ikke Firefox .. Endret 8. august 2010 av Kimelimm Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Funker i Firefox her. Jeg kjører 3.6.8 med NoScript og Adblock. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Det funket når jeg slo av AdBlock. Trudde ikke den skulle ta prisguide også! :< Takk Ich for at du nevnte det! :3 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jepp, AdBlock kan skape problemer for Prisguide og Bruktmarked.no Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Nå funka det ikke igjen, selv med adblock på Både i IE og FF funker det ikke nå.. Når jeg skal legge til Intel Core i7 920 i listen.. gjelder også andre tingj eg vil ha i lista, er den siden veldig ustabil eller noe? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Løsning: www.prisjakt.no Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg får lagt til Intel i7 920 i en av mine lister. Prøvde Firefox og Opera. Ingen problemer med innlogging, legging/fjerning i lister. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Får prøve prisjakt da.. Kanskje det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå