MikeLevy Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei alle Etter å laget endel småfilmer i Imovie og FCE merker jeg at at jeg trenger innspill på arbeidsflyt og litt step by step ift til rendring, riktig format etc. Kan noen sette opp et forslag på følgende råmateriale: Canon 7D, stort sett med 50 fps i 1280x720. Ønsker høyest mulig kvalitet hele veien gjennom prosessen. Filmene ender som regel med å bli mellom 5-10 min i lengde. Jeg trenger innspill på videre flyt: Pleier å importere filene til maskinen og så rendre i MGP streamclip, men i hvilket format blir riktig for mesteparten av jobben i Imovie 09 og så videre til FCE for litt pussing. Trenger dermed å vite hvilke importinnstillinger jeg skal bruke i Imovie også + evt FCE. Ble litt rotete satt opp, men hvis noen kan ta seg bryderiet med å liste opp step by step blir jeg ivrig hobbyfilmer veldig glad Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 http://www.frameforest.com/post/guide-from-dslr-to-final-cut-pro/ Denne kan sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå