Mr_Tiger Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har en Hero som tre knapper har sluttet og fungere. Disse er : - Knappen til venstre (telefonrør opp). - menu knappen. - trykk knappen på trackballen. Regner med at dette er en hardware feil og at det ikke er noen innstillinger som gjør dette. Garantien har ikke godt ut enda, men problemet er at jeg har VillainROM installert og da hjelper vel garantien lite. Problemet er at jeg ikke klarer og installere orginal-rommen igjen. Jeg har prøvd det på følgende måte. Når jeg trykker på home og på knappen kommer jeg inn der man kan ta backup og installere rommer o.s.v. Der kan jeg ikke velge noen av alt. siden trykk knappen på trackballen ikke fungerer og det er den eneste knappen man kan velge med:( Er det noen smarte folk der ut som har noen forslag på hvordan jeg kan løse dette. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Download OpenRUU from the thread and unzip it. Then rename it to HEROIMG.zip and place it on the root of your SD card. Boot into hboot (hold power + volume down when turning on) And it should flash. http://android.modac...e-virgin-again/ Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Får det ikke til og fungere. Det står bare -loading herodiag og etter det kommer det no image. Dette er i HBOOT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå