Gå til innhold

Hvordan er det med migrene og millitæret? Skal inn 18.aug - rekker ikke søke om fritak..

nizze90

Anbefalte innlegg

Hei :)

Som det står i emnetittelen sier er eg innkalt til førstegangstjeneste 18.08.10. Altså om mindre en to uker. Vet ikke om eg rekker å søke om fritak, er det i det hele tatt mulig å få fritak i fra millitæret av denne grunnen?

Var på sesjon og fikk "6" på allmenntilstand, så syns det er litt rart at de har valgt meg og ikke noen av de andre som scorer full pott på alt.

Viss eg ikke får svar på søknaden må eg vel reise til Sessvollmoen, for så å vise fram legeerklæringen min på at eg sliter med migrene.

På lappen står det at eg sliter med migrene og får det lett av fysisk aktivitet, lite mat, lite søvn, stress osv. Kan ha det opptil flere ganger i uken. Så det er ikke særlig fristende å reise i tjeneste når eg vet eg kommer til å bli liggende x-antall dager med migrene..

Vil dere tro eg kan bli fritatt? :)

Mvh en noe bekymra Alex..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres veldig lovende ut :)

Rekner med eg har grei dokumentasjon, står blandt annet at eg har vert å fått bekreftelse for noen år siden og. Dette viser jo at det ikke er noe eg har fått for å slippe unna førstegangstjenesten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...