Anderspr0 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Synes filmer som american pie ol. er sykt fete. Der det er hotte babes, fest og fyll, sex og slikt. Når man går på utleie plassen, ser man hyllevis med disse "teen comediene" med hotte jenter på coveret, men glemmer BESTANDIG navnet på de. Noen som har film tips? :- D Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 er utrolig mange av de filmene som er dårlig, men american pie er faktisk gode filmer, vet ikke om du har sett superbad, en litt annen type film, men du ler deg ihjel, det kan jeg love deg ! hehe er utrolig mange av de filmene som er dårlig, men american pie er faktisk gode filmer, vet ikke om du har sett superbad, en litt annen type film, men du ler deg ihjel, det kan jeg love deg ! hehe Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 vet ikke om du har sett superbad, en litt annen type film Støtter den. Er ingen fan av sjangeren, men Superbad imponerte meg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 En film fra 80-tallet som er litt samme sjanger er Fast Times At Ridgemont High. Jeg syns den var ganske bra. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hei! Vi har allerede en finfin tråd for denne typen etterspørsler! Stenges. Kommentarer tas på PM Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg