Gjest Ukjentman Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 hei jeg er en gutt som er på 19 år gammel , jeg har et spørsmål å spøre , blir man tynn og svak avå sæde? jeg vil gjerne ha et fult kommende positivt svar takk.! Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Trur nå sex med en partner forbrenner mere kalorier i timen enn det runking gjør. Men at runking gjør at du blir tynn å svak trur jeg kan komme av alle andre grunner en det. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nei, man blir ikke tynn/svak av å sæde. Kan hende du føler det akkurat når du er ferdig, men over lengre sikt så har det ingen innvirkning. Runking forbrenner sikkert noen kalorier. Men tror det er så lite at det ikke skal ha noe å si på din allmenn tilstand. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nei, du blir om noe, sterkere da du bruker musklene, med mindre du har elendig kosthold(0 proteiner) og bryter ned musklene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det forbrenner ikke direkte lite, men du blir ikke tynn av det. Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vet ikke om du blir tynn alene av å runke! Jeg har mye sex og runker veldig ofte og er veldig tynn, men har alltid vært veldig tynn! Vet jo at det forbrennes mye energi når du runker eller har sex, merker jo dette selv også! Kanskje ved mye runking og sex så blir du tynnere, men du blir garantert ikke svakere av å sæde!! Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Forresten, ukjentman, kan jeg få spørre om hvor du fikk disse ideene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Han er kanskje litt lubben og har eit håp om å gå ned i vekt ved å vifte laksen. 2 Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 "Nei altså, jeg har gått skikkelig inn for å bli tynn og trene mye mer og hardere ass" "Åh? Fortell, fortell!" Kleint å svare at du har begynt å runke mer enn før, evt. "å sæde" 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Raknes:Der er jo universal-oppskriften til samtaleemne på byen Lenke til kommentar
Runke gal Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nei du blir ikke tynn eller noe bare runk i vei det er veldig deilig og det er normalt Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg kan runke i timevis uten krampe, men ellers har jeg ikke merket noen forskjell de siste 6 årene selv om jeg gjør det daglig. Men du blir vertfall ikke svak ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg