alex100 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hva som er best av EVO 360 og Black Ice II da? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Spør du meg så spør jeg deg 8) Ac radiatoren ser fetere ut da, har drømt om en slik oppå kabinettet med 3x 120mm delta med vifteregulering Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Spør du meg så spør jeg deg 8) Ac radiatoren ser fetere ut da, har drømt om en slik oppå kabinettet med 3x 120mm delta med vifteregulering har bestilt EVO 360 med 3 slike vifter. skal prøve å montere det på et slikt kabinett. tror du det går? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Er vannblokka halvfull nä da? Med ny radiator. At blokka skal vaere halvfull er noe av det DUMMEST jeg har hört. At du fikk kaldere temp i ditt tilfelle viser jo bare at settet ditt var helt rusk. Iallefall radiatoren siden det funker bra nä. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Blokka er fortsatt halvfull. Må legge ned pcen for å fylle blokka opp, men når jeg kjører med full blokk så får jeg høyere temp. Noen som gidder å spørre asetek om dette? Om den skal være halv eller full?. Må da være en grunn til at den halvmånen er der inni. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Halvmånen er der for spredningen av det kalde vannet som kommer inn. Det er det største tullet jeg noensinne har hørt at blokken ikke skal være full (selv jeg som er nybegynner skjønner det). Foreslår at du leser R&D (utviklingsrapporten) som ligger på forumet til asetek. Der har du mye god lesing så kan du komme tilbake til forumet som en visere mann. Her er R&D rapporten. Og her er asetek forumet (med blant annet en diskusjon om radiatorer. [edit skrivefeil] Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har tenk på å bestille WaterChill + en Black Ice pro radiator.. Dette med tanke på at jeg skal ha GPU kjøling senere også. Har et Chiftech Dragon miditower, om det er plass eller ikke ordner jeg etter jeg har fått settet.. Tror dere radiator i bånn av kabinettet hadde vært lurt? Vifta suger da inn kald luft gjennom radiator, dette må jo være et bra sted og ha den? Eller? Har da tenkt å ha luftfilter i tillegg slik at ikke hele kabinettet og radiatoren blir fyllt med støv. Forresten, er det stor forskjell på Black Ice Pro og Black Ice? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har montert nede, framme i kabinettet. Har ikke filter, men ser etter støv innimellom. Temperaturene mine er helt ok med kun waterchill radiatoren (har gpu og cpu kjøling). Det største problemet til den er at den er knotete å feste. Kjøp inn 2 slangeklemmer ø 10-12mm, så slipper du å forbanne dem som følger med. Du får sikkert den nyeste versjonen med slange mellom tank og pumpe. Det gjør at det er lettere å få på plass alt. Sjekk også om cpu-kjøleren passer med ditt HK. 4 hull rundt socket A, og litt plass rundt cpu. Du finner mal på cpukjøleren hos asetek i størrelse 1:1. Lykke til. [edit: har samme kabinett som deg] Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg spurte pä asetek-forumet og de sa det var tull ä ha en halvfull blokk. Du mä ha plasert pumpa feil eller ha en defekt pumpe. Siden den ikke blir full. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg spurte pä asetek-forumet og de sa det var tull ä ha en halvfull blokk. Du mä ha plasert pumpa feil eller ha en defekt pumpe. Siden den ikke blir full. Seff er det tull Han må tilte kabinettet litt sånn at luften går videre i systemet og kommer ut i vannbeholderen. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ok, fant ut en liten flau :oops: detalj i går. Temp sensoren lå ikke med kontakt med cpuen nesten, så tempene ble helt fuckedup. Fiksa på det nå å testa. Romtemp: 24 Cputemp /m halvfull blokk 35 cputemp /m full blokk 32 Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 I rest my case Men det er jo dölt ä ha kabinettet liggende pä siden :/ Spör asetek om du fär en ny pumpe ogsä Lenke til kommentar
picachu Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hva tempsensor snakker du om ? Den som er innebygget i slotten var løs ? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 I rest my case Men det er jo dölt ä ha kabinettet liggende pä siden :/ Spör asetek om du fär en ny pumpe ogsä Ha kabinettet liggende på siden ??? Du har vel ikke kabinettet liggende på siden vel ? Det er jo bare litt tilting som skal til for å få luften ut cpu-kjøleren. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Temp sensoren til lianli temp målerene mine. Jeg slipper å ha kabinettet liggende på siden for å fylle den. Lenke til kommentar
Electron Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 dere har seriøst ikke problemer med å montere waterchill i et Chieftec Dragon? Jeg fikk akkuratt pressa inn en vapo, den er _litt_ større.. Waterchill passer lett inn! edit: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...t=chieftec+vapo sjekk linkene på den posten.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 dere har seriøst ikke problemer med å montere waterchill i et Chieftec Dragon? Jeg fikk akkuratt pressa inn en vapo, den er _litt_ større.. Waterchill passer lett inn! edit: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...t=chieftec+vapo sjekk linkene på den posten.. Nå er det snakk om miditower... ikke fulltower. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har ikke mitt pä siden, men yngve mä ha sitt for ä fylle blokka og fä mindre tempraturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå