Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av jente i 3 år. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 20 år som for tre år siden ble betatt av ei fantastisk jente. Vi datet en del og gjorde en del ting sammen, men det var en del ting som ikke helt funka pga. situasjonen hennes og min, uten å gå nærmere inn på det. Min mørke hemmelighet er at jeg, tre år senere fortsatt er betatt av denne jenta. Vi prater sammen og treffes nå og da. Vi har begge datet andre personer senere, men ingen av oss har kjæreste. jeg føler at jentene jeg har møtt i ettertid ikke klarer å veie opp mot henne. Vet jeg virker slem her, men kan ikke noe for det. Jeg har prøvd å glemme henne, og komme videre i 2 år nå, og jeg klarer det ikke. Skal jeg ta motet å spørre henne ut igjen? 3 år er litt drøyt, men jeg føler at denna jenta er den rette i livet mitt. Problemet er at jeg dimmer i september og hun skal på folkehøyskole, så hun flytter utenbys i 9 mnd. Har noen noe forslag eller tips om hva jeg burde gjøre? Klarer meg ikke uten henne. Blir gal her. Føler meg alltid litt deprimert av å tenke på henne. Hun er alltid den jeg tenker på før jeg sovner.

- Føler meg feig og forferdelig her :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det ikke annet å gjøre en å ta til motet og spørre henne.

Det enkleste er ofte det beste.

Skulle du da få nei er det kanskje lettere å glemme henne også?

Du kan jo gjøre noe så drastisk som å flytte til stedet hun skal studere.

Men for all del, ikke flytt før du vet om hun i det hele tatt er interessert :]

Lenke til kommentar

Vrien sittuasjon dette her. Du har alstå kjent henne i 3 år, jeg vil tippe at hun ser på deg som en venn. Inventerer du hun ut nå, så vil hun helt sikkert bare se på deg som en venn, og du vil få falske forhåpninger.

Eneste du egentlig kan gjøre, for å ikke ødelegge vennskapet og ikke felle så alt for mange tårer - Spøøre om hun føler det samme. Så blir dere enig i noe, hvis hun ikke føler det samme så kan hun da hjelpe deg :love:

Og en annen ting, forelskelse og kjærlighetssorg er noe du selv lager, og derfor må du selv finne løsningen.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Du har feil innstilling. "Nå virker jeg litt slem her", det var ikke slemt i det hele tatt, det var ærlig. Å unnskylde seg slik er et tegn på usikkerhet og at du bryr deg for mye om hva folk synes om deg. Det er å være en pyse, og få er interessert i pyser.

Det er alltid de som ikke bryr seg som får seg mest, altså bad-boys.

Det er et sjekkesamfunn som består av PUA's, Pick-Up Artists. Søk på google og lær deg hvordan å te deg for et bedre sosialt liv.

Dette er ikke spøk, PUA forandret hele livet mitt. Jeg hadde ikke kyssa et jente før etter ungdomskolen. jeg oppdaget PUA, transformertes til et bedre jeg, og senest i går hadde jeg damebesøk, og vi gjorde mer enn å klemme.

Nei, jeg skryter ikke. Jeg vil bare overbevise gutter om at det finnes et samfunn som kan lære deg det faren din ikke gjorde. Hvordan kvinner fungerer. :)

Du lærer deg alt, fra hvordan å snakke til en jente du ikke kjenner, til hvordan få henne tiltrukket til deg og hvordan å få henne i seng / som kjæreste / pulekompis.

Omfavn denne livsstilen og du vil elske livet ditt!

Lenke til kommentar

Noe slikt som Habbo. Sjekking i høyt nivå. Best of the Best.

Og en annen ting, gjest laget et intrykk for at PU er så meget enkelt. Det er feil, PU er vanskelig. Det er selvutvikling mot å bli den beste du kan være og tar ofte mange år, ikke bare må du møte frykten din 1000 dager på rad, men det er også ganske tidskrevende. Og dessverre er det ikke slik at når du er utlært kan du sitte deg ned i god stolen og begynne med WoW igjen.

Endret av Pijus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus, det der var ikke småsaker...

Anyway, jeg er i litt samme situasjonen som deg, TS. Nå har det riktignok ikke strekt seg over 3 år. Jeg er, om ikke betatt, så hvertfall utrolig glad i en jente jeg kun har sett to ganger i levende live, sist gang i går i Oslo, men som jeg har kjent i 3 mnd. og kun snakket med over telefon,msn og meldinger. Hun er fra en liten by i Aust-Agder, jeg er fra en by i Oppland, og det sier seg selv at det blir litt innviklet. Situasjonen blir ikke bedre av at jeg skal inn i forsvaret og hun skal på folkehøyskole, men vi snakket om det i går, og kom frem til at vi lar det gå som det går. Om 1 år skal begge sannsynligvis studere i hovedstaden, noe som gir muligheter. Er gnisten der er det flott, om den ikke er der er det selvfølgelig kjipt, men jeg går hvertfall fra det med en ny venn...

Og ps: PU er heavy shit om du går inn for det. Jeg gjorde det, og angrer ikke...

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Omfavn denne livsstilen og du vil elske livet ditt!

Hva med de av oss som ikke vil forandre personlighet og bli "slemme" og "ufølsomme" som alle andre?

Man blir jo ikke det.. John Alexander (forfatteren av How to become an alfhamale) laget en tabell. Det finnes tre grupper med mennesker

1) Alphas

2) Betas

3) Jerks

Alpha og beta vet du helt sikkert hva er, men jerks er et nytt tema. Ja, noen spiller som en bad guy og behandler alt som trash. Mange av tilfellene er det jenter som tenner på det (når man absolutt behanlder dem som dritt) men ohh boi, de kvinnene vil du ikke harske opp med.

PU retter mot selvutivkling, hvordan bli et bedre menneske og hvordan du skal forstå andre mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, disse PUA-disiplene høres ut som den episoden i American Pie, når han ene får tilgang til "sex-boka" alle tidligere studenter i klubben har skrevet sine seksuelle opplevelser i. Som en slags "The Holy Grail". Også drar fyren rett hjem og slikker dama til orgasme etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, disse PUA-disiplene høres ut som den episoden i American Pie, når han ene får tilgang til "sex-boka" alle tidligere studenter i klubben har skrevet sine seksuelle opplevelser i. Som en slags "The Holy Grail". Også drar fyren rett hjem og slikker dama til orgasme etterpå.

Hvor selger de den boka?

Edit:

Nevermind, skumleste og fikk ikke med meg alt. =)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...