invalid_user Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Begynner skademarerittet allerede? Fitte faen. Det er vel ganske godt i gang, synes jeg. Så virkelig ikke bra ut for Koscielny. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Litt strengt det røde kortet. Taklingen var ikke egentlig spesielt stygg selv om den kan ha ført til en skade. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Aldri rødt kort. håper han blir ute for resten av sesongen... Neida.. bare tuller Endret 15. august 2010 av SkagenK Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Velfortjent rødt kort. Med den taklingen kunne Joe Cole kvesta stambeinet til Franskmannen. Strakt bein, knotta først og saksetakling - Vel, håper han får flere kamper. Soleklart rødt kort... Endret 15. august 2010 av Giallorossi 4 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Da blir det visst sommer shopping for Arsene likevel Heilt unødvendig rødt kort. Dommertabbe ala deluxe. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Begynner skademarerittet allerede? Fitte faen. Det er vel ganske godt i gang, synes jeg. Så virkelig ikke bra ut for Koscielny. Det har fungert fram til nå, så vil ikke kalle det et mareritt. Men om Kos ryker nå, er det virkelig et mareritt. Hvorfor skal dette alltid skje oss? Jeg er forbanna lei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Fortjent rødt kort. Helt enig med Giallarosi. Denne taklingen kunne føre til at beinet til franskmannen\polakken kunne bli knekt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er taklingen til Joe et rødt kort. Så fortjener Wilshere sin 2 røde. Cole er verken inn med knottene først og det er heller ikke spesielt stygt. Kun uheldig at spilleren blir skadet. Jævla møkkadommer. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jaja, bare dere, husker nå United hadde Carrick og Fletcher som midtstoppere forrige sesong... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Engasjement er lov, men grov hets av spillere bryter med retningslinjene. 1 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Håper JET rundjuler Cole i pausen. Idiot. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Velfortjent rødt kort. Med den taklingen kunne Joe Cole kvesta stambeinet til Franskmannen. Strakt bein, knotta først og saksetakling - Vel, håper han får flere kamper. Soleklart rødt kort... Ser ut som taklinger med knottene er mindre farlige en blokkarder i kampen. Imo tar du helt feil. Edit: Le "Professeur" , skjerp deg litt a. Endret 15. august 2010 av Hugol Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Edit: Le "Professeur" , skjerp deg litt a. Spillerne våre brekker jo foten hele tiden. Diaby, Ramsey, Eduardo, RvP... Jeg er så sinnsykt lei. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Bra poeng fra Schau der. Taklingen til Cole ser helt for jævlig stygg ut fra dommerens posisjon. Er forståelig at han gir rødt kort, men som sagt, det er for strengt når man ser det fra andre vinkler. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Bare jeg som synes det der så ut som et beinbrudd? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Bare jeg som synes det der så ut som et beinbrudd? Nei. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Bra poeng fra Schau der. Taklingen til Cole ser helt for jævlig stygg ut fra dommerens posisjon. Er forståelig at han gir rødt kort, men som sagt, det er for strengt når man ser det fra andre vinkler. Ser ut som en helt vanlig blokkering for meg. Da skal jaggu wilshere vært utvist også... Endret 15. august 2010 av SkagenK Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Synes heller ikke det er rødt egentlig. Begge har maks uflaks og ting tyder på at beinet til Kos muligens har røket. Omgangen har vært jevn, men pool best. Vi har ikke skapt en eneste sjanse og Pool burde ledet 1-0. Vi får et enormt problem i neste omgang da vi ikke har noen midtstoppere å bytte inn. Pool får blod på tann og kommer til å kjøre fra begynnelsen av 2. omgang. Det kan åpne rom for oss. Neste omgang blir spennende! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Knekker han beinet av å få foten sin klemt imellom lårene til Cole, så burde han virkelig ikke spille i PL. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Velfortjent rødt kort. Med den taklingen kunne Joe Cole kvesta stambeinet til Franskmannen. Strakt bein, knotta først og saksetakling - Vel, håper han får flere kamper. Soleklart rødt kort... Knottene først? Han treffer ikke med knottene i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå