Hewitt Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Joe Cole kan spille hvor som helst i angrepet egentlig, men sier vel at han trives best sentralt. Men har spilt mye ving også. En fri rolle á la Gerrard bak spissen tror jeg passer ham best, og så skyver vi Gerrard et hakk ned så han er mer sentral midtbane. Gerrard kommer susende fremover uansett om han er hengende spiss eller keeper, så det svekker egentlig ikke han. Men for klubbens del tror jeg kanskje et alternativ lignende dette hadde vært bra: Kuyt - Lucas - Aquilani - Cole Gerrard Torres Da får vi en god ving i Cole, samtidig som vi får brukt Gerrards kvaliteter fullt ut offensivt og vi får playmaker- og offensive egenskaper i Aquilani i tillegg. Jeg liker dette alternativet og tror vi kunne gjort det bra ved å teste det ut, men vi får se. Må også se an prestasjonene til venstrevingene (Babel, Jovanovic, Maxi), hvis de fungerer mindre så kan dette være et alternativ. Jeg er ganske sikker på alternativet mitt/YNWA er ganske nærme startellveren i morgen, kanskje med unntak av Torres. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 ahh ikke lenge igjen nå. Gleder meg som en unge http://www.youtube.com/watch?v=rrw4IlKRPmc 6 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Jeg har lagt til Team News i førstepost, og endret Arsenals forventede lagoppstilling for siste gang: Manuel Almunia Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Cesc Fábregas© - Denílson - Abou Diaby Samir Nasri - Robin van Persie - Andrei Arshavin Hvis Denílson er klar, noe jeg tror han er, blir han nok prioritert foran Frimpong. Nasri ser ut til å være i sitt livs beste form, så han kan ikke benkes. Fabianski har vist at han ikke takler presset som hører med å spille for Arsenal. Jeg håper at Szczesny starter, men Almunia er nok det mest sannsynlige valget. ahh ikke lenge igjen nå. Gleder meg som en unge *klipp* Haha, elsker det klippet! Spesielt når Eboue kommer løpende på slutten. Endret 14. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ler meg skakk av den videoen hver gang jeg ser den. Men i morgen ca. kl 19. ler jeg nok enda mer. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Ich has not seen it before, og det var quite funneh. Congratz, you won a +. Oh, hjemme kvart over seks, kan bli bratt nok det å rekke kampen i morra, ivertfall være i kamp form! Back to the future i belive! http://www.youtube.com/watch?v=mqWq_48LxWQ Endret 15. august 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg. Vet bare at jeg ikke får sove og at at dette blir en laaaang dag. Tror dog Arsenal vinner denne kampen så lenge Wenger bruker spillerene våre som er usikre fornan kampen. Da tenker jeg hovedsaklig på Cesc, RVP og Song. Skal vi vinne denne kampen må minst 2 av dem utpå, helst alle tre. Men det er vel og håpe på for mye. http://www.youtube.com/watch?v=kniPvI2_nII&playnext=1&videos=gLnYB2BHRuA&feature=sub Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Today is THE FUCKING day!! Gruer, gleder meg, er nervøs og dør på en gang nå, helt sykt! Håper på en suser av en kamp, der Liverpool vinner 10-9 eller noe sånt! Klin umulig å tippe realistisk resultat hvertfall. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jess, dagen er kommet! Veldig spent på laguttaket vårt i dag, håper det er bra. For så vidt også spent på hva Arsenal stiller med selv om jeg er ganske sikker på at alle de usikre spillerne på magisk vis har blitt klar, som det pleier å være. Tror det blir en bra og intens kamp som ender i Liverpool-seier, men dette er selvsagt en kamp som kan gå alle veier så det er ikke fritt for at litt nervøsitet kommer snikende. Skal ut og se kampen så jeg får dessverre ikke deltatt i banteret som det sikkert blir her, men jeg skal ta meg en tur innom sent i kveld og hånflire etter seieren. Good game! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skulle ønske vi starter med minst samme itensitet som Tottenham i går. Håper gutta er virkelig tent! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Gjør vi det så leder vi 5-0 til pause. Arsenal har jo ikke akkurat Hart mellom stengene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Heheh. Kansje vi må være mindre coky, de har Arsavin Noen som har sett noe forventet lag på RAWK eller noe sånn? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Reina Johnson - Carra - Skrtel - Agger Kuyt - Gerrard - Masche - Jovanovic Cole N'Gog Det laget som blir meldt på RAWK. Endret 15. august 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Er grisespent. Får besøk en time før matchen av en kompis som er Gooner, og som skal se den hos meg. Så om vi taper dette så får jeg høre det lenge. Tror mer på uavgjort enn at et av lagene vinner, men vi får se. Er spent på hvordan vi er offensivt nå i første kamp under Hodgson. Om det er noen plan bak angrepet vårt eller om det er litt mer tilfeldigheter slik det ofte var under Benitez. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Blir trist å ligge på nedrykksplass etter dagens kamp. Får håpe Wenger hvertfall får øynene opp da. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Da stakk jeg. Lykke til alle sammen, og grtz med ligastart! Come on you reds! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Chelsea leder serien meg god margin,tviler Liverpool,Arsenal eller Newcastle vinner 6-0 i kampene sine. Men da stakk jeg til Pøbben! YNWA Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Dårlig følelse, dårlig følelse, dårlig følelse! 3 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skjer med at denne tråden ikke er noe sted i LFC-kategorien? Brukt sikkert et kvarter på å finne den... Uansett, snart er det i gang. Gleder meg som en unge, men tviler det blir mer enn uavgjort. Walk on! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Slik jeg har fortstått det skal kamptrådene nå være i PL-kat. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skjer med at denne tråden ikke er noe sted i LFC-kategorien? Brukt sikkert et kvarter på å finne den... Uansett, snart er det i gang. Gleder meg som en unge, men tviler det blir mer enn uavgjort. Walk on! Fordi det var pisskjedelig da hvert lag hadde hver sin kamptråd til samme kamp. Null rivalisering. Sykt spent nå, dette kan gå alle veier. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå