Xanman Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Fabregas, Vela, Walcott, Wilshere, Gibbs, Vermaelen, Rosicky, Nasri, Fabianski, Arshavin, Eboue, Chamakh, Lansbury og Mannone har alle blitt kalt opp til landslagsspill onsdag 11. august. Fantastisk. Samtidig sier Wenger dette om RvP og Cesc: "They are a lot behind," said Wenger. "Cesc goes to Mexico so he will not be able to practice. I will have to see how both are on Friday. But they are both short. "Cesc comes back on Thursday night or Friday, so we’ll have to see. I hope Van Persie will have a good week of preparation, but I think he will be short as well." Det er altså et lite håp, selv om det ser mørkt ut foreløbig. Personlig tror jeg faktisk at begge starter, så jeg har endret førsteelleveren i førstepost. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg kommer ihvertfall til å være et nervøst vrak på onsdag. Har så mange forferdelige opplevelser med skader under landslagsspill at jeg stoler ikke på noen lenger. Gutta bør ta det så rolig som overhodet mulig. Det er likevel galskap å tro at vi slipper unna skader her. Vi er Arsenal. Vi har jo allerede en respektabel skadeliste etter sommerferien. Forbanna møkk. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Pangstart på Sesongen dette her ja, men Liverpool er gode på hjemmebane. 2-0 her Nå gleder jeg meg til Søndag, kanalpakken er bestilt og klar Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Arsenal fansen i dette forumet er evige pessimister! DENNE KAMPEN SKAL FAEN MEG VINNES! COME ON YOU GOONERS! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Lett match. 1-3! Nasri, Chamakh, og selvmål av Leiva. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Arsenal fansen i dette forumet er evige pessimister! DENNE KAMPEN SKAL FAEN MEG VINNES! COME ON YOU GOONERS! Enig så det suser. Nå er også PL-kanalene i boks, så dette blir sommerens høydepunkt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Så du fikk overtalt gamlefar i huset? Grattis Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Så du fikk overtalt gamlefar i huset? Grattis Hehe, takker! Det lønner seg med litt masing, vettu. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Så du fikk overtalt gamlefar i huset? Grattis Hehe, takker! Det lønner seg med litt masing, vettu. Du er heldig! Blir mye pub på meg i år tror jeg, men synes det er like greit. Alltid knallstemning å dra ned på puben med andre Arsenal-suppoertere, og nyte klassefotball med en iskald pils. Blir fort to hvis vi taper da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Drømte at Liverpool vant med 3 mål. Kuyt-Cole-Torres, in that order. Forøvrig småskremmende å lese arsenalfansen her, knuse Liverpool på Anfield? Wow. Blir pub\kompisgjeng på de fleste kampene hos meg i år å, samt se noen hjemme når jeg besøker foreldrene mine. Endret 11. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ja, er skremmende lesning, Daniel. Knusing på Anfield... Skjønner ikke hvor de tar det fra. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Forøvrig småskremmende å lese arsenalfansen her, knuse Liverpool på Anfield? Wow. Flesteparten av goonerene her inne er jo bombesikre på tap (ikke inkludert meg). DET er i mine øyne skremmende. Endret 11. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Forøvrig småskremmende å lese arsenalfansen her, knuse Liverpool på Anfield? Wow. Flesteparten av goonerene her inne er jo bombesikre på tap (ikke inkludert meg). Skulle akkurat til å sitere alle de gråtkvalte pessimistene her inne. Fant vel kun én eller to som trodde på seier. 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ser noen har satt seg i en fin posisjon her nå. Taper vi så støtter dere iallefall klubben og har alltid trua. Vinner vi så hadde dere rett hele tida. Forsåvidt greit det, men ikke kom trekkende med at dere er bedre supportere enn andre bare fordi dere utelukkende ser ting fra solsida. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ser noen har satt seg i en fin posisjon her nå. Taper vi så støtter dere iallefall klubben og har alltid trua. Vinner vi så hadde dere rett hele tida. Forsåvidt greit det, men ikke kom trekkende med at dere er bedre supportere enn andre bare fordi dere utelukkende ser ting fra solsida. Har ikke nevnt kvaliteten på supporterne. Men det som er ille, er at forumet har fått en trend om å se negativt på sesongen/kampene/spillere. Blir depressiv av å lese igjennom. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) og nyte klassefotball med en iskald pils. Blir fort to hvis vi taper da. En til kampen, to om det blir tap. Tre om det blir 3p, fire om vi blir grusa. Jeg pleier å ha en fin stigende kurve. Gleder meg så altfor mye til å løpe ned til pub-en i iskaldt desembervær og pakke meg inn i favoritthjørnet sammen med de andre United-supporterne og drikke og skrike og le. Nei, sorry gutter, nå sitter jeg og rabler i feil tråd. Jeg sitter med litt samme følelse som Latias. Vil jo se Liverpool bli grusa, men Arsenal må gjerne få en dårlig start. Jeg tror jeg skal være i "vinn-vinn" humør og se meg fornøyd uansett resultat. Skal være så unfair at jeg håper på mange røde/kort da. Tror også at både Cesc og RvP spiller, men man vet jo aldri. Mine innlegg skulle det egentlig bare stå ... Endret 11. august 2010 av niko. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Blir en spennede åpning dette. Håper bakrusen har lagt seg på søndag! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Liverpool tar 3 poeng her på walkover. Vi har et vaklende forsvar og en elendig midtbane der alle de faste er ute. Fabianski i mål betyr garantert baklengs. Tipper 5-1 til Pool der Cole og Gerrard scorer 1 hver mens Torres scorer hattrick. Vermaelen scorer et trøstemål på tampen. Cole har forøvrig vært enorm for Pool i preseason. Laget: Tabbianski Sagna - Vermaelen - Koscielny - Sagna Wilshere - Frimpong - Nasri Eboue - Chamakh - Walcott. Benk: Almunia, Djourou, Gibbs, Vela, Nordtveit, Traore, Rosicky Skader: Denilson, Diaby, Cesc, RvP, Ramsey, Bendtner, Song, Arshavin. 5 fra startelleveren. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tipper 5-1 til Pool Mener du at vi skal ta dette seriøst? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tipper 5-1 til Pool Mener du at vi skal ta dette seriøst? Hvorfor ikke? Hvis Legia scorer 5 mot det samme laget så klarer Liverpool det også. Har du sett hvor vanvittig dårlige Arsenal har vært defensivt de siste kampene? Tufte IL nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå