Gå til innhold

PL: 15.08.10 Liverpool v Arsenal, Anfield

Xanman

Anbefalte innlegg

Fabregas, Vela, Walcott, Wilshere, Gibbs, Vermaelen, Rosicky, Nasri, Fabianski, Arshavin, Eboue, Chamakh, Lansbury og Mannone har alle blitt kalt opp til landslagsspill onsdag 11. august. Fantastisk. Samtidig sier Wenger dette om RvP og Cesc:

"They are a lot behind," said Wenger.

"Cesc goes to Mexico so he will not be able to practice. I will have to see how both are on Friday. But they are both short.

"Cesc comes back on Thursday night or Friday, so we’ll have to see. I hope Van Persie will have a good week of preparation, but I think he will be short as well."

Det er altså et lite håp, selv om det ser mørkt ut foreløbig. Personlig tror jeg faktisk at begge starter, så jeg har endret førsteelleveren i førstepost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer ihvertfall til å være et nervøst vrak på onsdag. Har så mange forferdelige opplevelser med skader under landslagsspill at jeg stoler ikke på noen lenger. Gutta bør ta det så rolig som overhodet mulig. Det er likevel galskap å tro at vi slipper unna skader her. Vi er Arsenal. Vi har jo allerede en respektabel skadeliste etter sommerferien. Forbanna møkk.

Lenke til kommentar

Så du fikk overtalt gamlefar i huset? Grattis :)

Hehe, takker! Det lønner seg med litt masing, vettu. ;)

Du er heldig! Blir mye pub på meg i år tror jeg, men synes det er like greit. Alltid knallstemning å dra ned på puben med andre Arsenal-suppoertere, og nyte klassefotball med en iskald pils. Blir fort to hvis vi taper da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Drømte at Liverpool vant med 3 mål.

Kuyt-Cole-Torres, in that order.

Forøvrig småskremmende å lese arsenalfansen her, knuse Liverpool på Anfield? Wow.

Blir pub\kompisgjeng på de fleste kampene hos meg i år å, samt se noen hjemme når jeg besøker foreldrene mine.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Forøvrig småskremmende å lese arsenalfansen her, knuse Liverpool på Anfield? Wow.

Flesteparten av goonerene her inne er jo bombesikre på tap (ikke inkludert meg). DET er i mine øyne skremmende.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Flesteparten av goonerene her inne er jo bombesikre på tap (ikke inkludert meg).

Skulle akkurat til å sitere alle de gråtkvalte pessimistene her inne. Fant vel kun én eller to som trodde på seier.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser noen har satt seg i en fin posisjon her nå. Taper vi så støtter dere iallefall klubben og har alltid trua. Vinner vi så hadde dere rett hele tida. Forsåvidt greit det, men ikke kom trekkende med at dere er bedre supportere enn andre bare fordi dere utelukkende ser ting fra solsida.

Lenke til kommentar

Ser noen har satt seg i en fin posisjon her nå. Taper vi så støtter dere iallefall klubben og har alltid trua. Vinner vi så hadde dere rett hele tida. Forsåvidt greit det, men ikke kom trekkende med at dere er bedre supportere enn andre bare fordi dere utelukkende ser ting fra solsida.

Har ikke nevnt kvaliteten på supporterne. Men det som er ille, er at forumet har fått en trend om å se negativt på sesongen/kampene/spillere. Blir depressiv av å lese igjennom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
og nyte klassefotball med en iskald pils. Blir fort to hvis vi taper da.

En til kampen, to om det blir tap. Tre om det blir 3p, fire om vi blir grusa. Jeg pleier å ha en fin stigende kurve. Gleder meg så altfor mye til å løpe ned til pub-en i iskaldt desembervær og pakke meg inn i favoritthjørnet sammen med de andre United-supporterne og drikke og skrike og le. Nei, sorry gutter, nå sitter jeg og rabler i feil tråd.

Jeg sitter med litt samme følelse som Latias. Vil jo se Liverpool bli grusa, men Arsenal må gjerne få en dårlig start. Jeg tror jeg skal være i "vinn-vinn" humør og se meg fornøyd uansett resultat. Skal være så unfair at jeg håper på mange røde/kort da. Tror også at både Cesc og RvP spiller, men man vet jo aldri.

Mine innlegg skulle det egentlig bare stå ...

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Liverpool tar 3 poeng her på walkover. Vi har et vaklende forsvar og en elendig midtbane der alle de faste er ute. Fabianski i mål betyr garantert baklengs.

Tipper 5-1 til Pool der Cole og Gerrard scorer 1 hver mens Torres scorer hattrick. Vermaelen scorer et trøstemål på tampen. Cole har forøvrig vært enorm for Pool i preseason.

Laget:

Tabbianski

Sagna - Vermaelen - Koscielny - Sagna

Wilshere - Frimpong - Nasri

Eboue - Chamakh - Walcott.

Benk: Almunia, Djourou, Gibbs, Vela, Nordtveit, Traore, Rosicky

Skader: Denilson, Diaby, Cesc, RvP, Ramsey, Bendtner, Song, Arshavin. 5 fra startelleveren.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...