guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva som er forventa eller hvem som har trent best spiller vel ingen trille. Saken er at Koscielny hadde kontroll på deres, for anledningen, mørkhårede kjeledegge. Torres var borti ballen rundt 10 ganger og fikk så det svei på pungen samtlige ganger. Tull, ingen hadde kontroll på Torres da han var på vei igjennom. Kos var forøvrig opptatt med å stemple knottene i skrittet til Kuyt. Stemmer på en såkalt prikk det ja. Men med Arsenal briller "glemmer" man den episoden slik at det ser rosenrødt ut. Stemmer faktisk ikkje i det heile tatt det. Det var Leiva som var på vei gjennom (då Koscielny stempla Kuyt), og ingen kan påstå at det var ein stor sjanse når han fortsatt hadde Sagna og Vermaelen å komme seg forbi. Bummer Lucas scorte jo et i fjor, det er forsatt folk som mener Torres scoret dette målet Prøver du å si at Lucas ikke har de samme spisskvaliteter som Torres? Faktisk ser det sånn ut ja, men om du ser på tv bildene så er han igjennom på no time, det går fryktelig fort. Jeg tror ikke de hadde kontroll. Uansett så er det verste her elendig dømming. Vell YNWA32, kvelertaket ble aldri så stygt som det kan se ut som, nedragningen av Skrtel var verre imo. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Prøver du å si at Lucas ikke har de samme spisskvaliteter som Torres? På ingen måte. Sjølv tykkjer eg Hodgson burde spelt med Lucas framfor Torres kvar kamp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 En annen situasjon jeg har sett en del på, var rett i forkant av denne når Skrtel blir dratt ned i 16 meteren. De er vell relativt jevngode til å begynne med, men ingen tvil om at det er Skrtel som etterhvert får mest juling, og han er ingen diver. Dog er det ikke noe nytt at det ikke blir blåst i disse situasjonene. Har ikke sett denne i etterkant, men både meg og folka rundt reiste seg og ropte på straffe, var helt overbevist. Skrtel går ikke i bakken for ingenting... Nei, en mulig straffe er det som må til. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 du får meg til å trekke på smilebåndet her Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Beklager. Won't happend again. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 for all del, koselig det Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Stikk og spis en is Jotun, Skrtel smelter Fabrikken anyday! Lett for deg og si det, som bor i Bergen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå