Atald Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Haha, fy faen så talentløs dommeren er. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Håpløst å gi rødt der. FAENS drittdommer. FITTE Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Det der er gult kort mens ngog slapp unna Endret 15. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Talentløs dommer. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vel da kan vi vel si Joe Cole og Kos er skuls? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Fy FAEN så fornøyd jeg er med 1-1. Vi spilte drita dårlig frem til det er spilt 80 minutter, og først da begynner sjansene å komme. Vi får ett poeng her, men vi kunne likegodt stjelt alle tre på tampen. Alt i alt er jeg misfornøyd med spillet, men utrolig fornøyd med poenget. Takk for kampen, gutter. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vel da kan vi vel si Joe Cole og Kos er skuls? Nei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 1-1. Jaja, bedre enn jeg hadde forventet på forhånd. Greit nok resultat borte mot Pool, men etter at Cole fikk rødt hadde jeg forventet at vi styrte kampen litt mer. Vi har mye å jobbe med fremover. Dessuten MÅ vi ha en ny stopper før Blackpool kampen nå. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Da har Arsenal eit stopperproblem likevel da... Feil å gi gult kort der. Det er tydelig ein ubevisst hands og det er rett og slett dårlig av dommer å gi kort der. 2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Fine greier det her sett med united-briller. Både Arsenal og Liverpool er litt svekket i de neste kampene grunnet utvisninger, og ingen av de fikk 3 poeng. Helt perfekt. 2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) hehehehhe, nei. Saksetaklet han? Kastet han seg hodeløst inn i taklingen? Brukte han begge beina? Registrer hviken type du er, så avstår fra videre diskusjon. Endret 15. august 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vel da kan vi vel si Joe Cole og Kos er skuls? Nei. Jo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Flott resultat for oss nøytrale supportere. Begge lag taper poeng, og mister også viktige spillere pga. suspensjon videre. Herlig å ta PL tilbake. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Vel da kan vi vel si Joe Cole og Kos er skuls? Nei. Jo. Hvordan kan du si det? Hvordan er det Koscielny sin skyld at Cole blir utvist? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Rett og slett nydelig Geir...Men vi skal klare å ta 88 poeng denne sesongen, så det har ingenting å si Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Fy faen i helvete dette er det sureste jeg har vært med på noensinne!! Edit: Og fy faen for en møkkadommer, burde aldri dømme noe mer enn bedriftsfotball igjen! Endret 15. august 2010 av ErlendRU 1 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 1-1, uavgjort, 1 poeng og ett mål mer enn jeg forventet. jeg er fornøyd. Det skal sies at vi på langt nær fortjener det etter denne forestillingen, vi blir til tider rævpult på det groveste av 10 menn i feil rødfarge. Kan bare takke Pepe Reina legend for at vi drar hjem til London, ettersøkt som ranere alle mann. Nå skal vi ødelegge Blackpool. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 1-1, uavgjort, 1 poeng og ett mål mer enn jeg forventet. jeg er fornøyd. Det skal sies at vi på langt nær fortjener det etter denne forestillingen, vi blir til tider rævpult på det groveste av 10 menn i feil rødfarge. Kan bare takke Pepe Reina legend for at vi drar hjem til London, ettersøkt som ranere alle mann. Nå skal vi ødelegge Blackpool. Må bare ikke ta for lett på Blackpool slik vi har en tendens til å gjøre mot svakere lag. Vi kan fort gå på en smell der. Dog er det på Emirates så burde på papiret være 3 enkle poeng. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ahaha, Reina. God med føttene. Elendig med hendene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå