Gå til innhold

PL: 15.08.10 Liverpool v Arsenal, Anfield

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Step_up; Ingen overaskelse at dette kommer fra nettopp deg. Joe Cole ønsket å være prioritert, han ønsket å være en viktig del av et lag - Det ville han aldri blitt i United, imotsetning til det han er i Scouser-town.

han ville nok fått rikelig med spilletid. ett par som er utrolig ustabile og som ikke har levert varer på en god stund og mer teknisk type som vi hadde trengt.

Like greit. Vi har overhodet ikke bruk for Joe Cole i United.

Er du fornøyd med den sentrale midtbanen vår?

Og dette er noe du vet? Du har selfølgelig kilder til dette? For det er jo helt utenkelig at noen IKKE vil spille for manu? Tenk å velge liverpool i stedet for manu, han må være en grådig dum spiller!!!! Herregud :!:

javel? :dontgetit: Hvis du sier det så...

Blant annet så var kriteriene CL (lest på nett av en nettdebattant) og en manager som elsker han. Med mindre man er manager så ville det vært sykelig å spørre så ofte som SAF hvordan det går med en spiller...Så tror jeg England var en av kriteriene.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Han ville nok fått rikelig med spilletid. ett par som er utrolig ustabile og som ikke har levert varer på en god stund og mer teknisk type som vi hadde trengt.

Jepp, han ville blitt en av Uniteds bedre squadspillere - Da føler man seg verken viktig eller særlig satt pris på ;)

Tsjekker-svikeren kan riste så mye han vil, men det hjelper heldigvis ikke.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Er du fornøyd med den sentrale midtbanen vår?

Vi? United? Ja.

For det er ikke jeg. Anderson presterte i fjor som om han har mistet alt, var ikke ofte Carrick fikk gjort det helt store, Scholes hadde noen lyspunkt men ikke nok. Jeg synes at Park, Anderson, Gibson<Cole anyday...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...