Romis Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har hatt vondt i høyre øre i flere dager nå, veldig ømt akkurat vet inngangen, det er ikke noe smerte i venstre øre, men høyre er helt utrolig ømt. Har jeg fått øreverk / øreinfeksjon? Har vel vart i 4-5 dager, nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Muligens,men jeg er ikke noe doktor Men gå nå til lege for å sjekke det ut.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Får vel gjøre det, er det åpent på en Søndag, da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det vet jeg ikke... Må du nesten sjekke opp i selv Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Er neppe noe annet enn legevakta som er åpent. Så med mindre det er akutt må du nok vente til mandag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Det er ikke veldig akutt, kan godt vente til Mandag, med mindre øret hovner opp og blod tyter ut av alle kroppsåpningene mine. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Kan være at du har en betent talgkjertel. Dette kan nesten virke som ei kvise, men trenger ikke være synlig. Jeg ville venta litt og sett om det blir noen forandring. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Det er ømt i kantene av inngangen, og ikke bare ett bestemt punkt rundt inngangen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg er ingen fasit, men da jeg hadde øreverk gjorde det så vondt at det føltes som om hodet mitt kom til å sprenge. Og det eneste jeg klarte var å ligge musestille i senga. edit: Men det skal kanskje nevnes at sist jeg hadde det var jeg 7-8 år. Hadde det riktignok sikkert tjue ganger frem til da. Endret 8. august 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noe lege er ikke nødvendig i denne sammenhengen. Jeg vet akkurat hva du lider av, da jeg selv har hatt det de siste dagene. Nå er det over, men det var nå der i en 6-7 dager. Øregangen krympet og det begynte å verke. Hvis du har de samme tendensene anbefaler jeg deg å ikke gå til lege. Da sparer du tid og penger. I tillegg til at det sunneste er å la kroppen ordne opp selv, det styrker immunforsvaret betraktelig. Saludos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå