Brimstone Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg kjøpte meg nylig en Samsung Galaxy S, og fikk etter en runde med installering av apps og launchers (ADW og LauncherPro), problemer med at en del av de kræsjet. Ville da fikse dette, og startet med å avinstallere de siste jeg la inn. Dette så ut til å gå feilfritt, men etter en restart av telefonen var appsa tilbake igjen... Widgets/apps som jeg legger til forsvinner også. Så ting ser ut til å blanke seg helt ved restart av tlf. Jeg tenkte det kunne hjelpe med en fabrikksdata nullstilling (factory reset/hard reset), men under denne så fikk jeg en form for feilmelding (uvisst om den er relatert), og eneste som forsvant var kontakter, sms og lignende. Så apps og launchers er der fremdeles. Jeg har ikke rotet med noe root, eller lignende, så det er sagt. Eneste jeg har funnet på feilmeldingen er noe random folk har opplevd ved flashing.. Her er forresten meldingen under reset: "multicsc : can not acces to /system/csc/XEE/system/" - Ordrett. Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Oppdatering: Har nå testet litt mer, og det ser ut til at jeg ikke får slettet noenting på det interne minnet. Med en gang jeg restarter telefonen er filene tilbake igjen, skikkelig snodig.. (jeg har dog ingen erfaring med Android). Jeg prøvde til og med å slette noen filer via PC'en og explorer, men de kom tilbake igjen etter restart av mob. Ingen som har noe peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå