Gå til innhold

anbefaling av RAM

-kga-

Anbefalte innlegg

jeg har 1x 512 DDR pc2700 standar ikke merkenavn.

jeg vurderer enten og bytte den ut med en 512 brikke som er god til og takkle overklokking eller og legge til en 512 DDR pc2700 standar ikke nav brikke til.

Hva er og anbefalle?

jeg benytter meg av spell, 3d studio max, andre progg, muskk og filmer for det meste.

en ting til. jeg har vannkjøling og vill over klokke min p4 2,4 men den stopper på 2,8. Kan den rammbrikka jeg ha nå være grunnen??? det blir lissom litt ustabilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har 1x 512 DDR pc2700  standar ikke merkenavn.

jeg vurderer enten og bytte den ut med en 512 brikke som er god til og takkle overklokking  eller og legge til en 512 DDR pc2700 standar ikke nav brikke til.

Hva er og anbefalle?

jeg benytter meg av spell, 3d studio max, andre progg, muskk og filmer for det meste.

en ting til. jeg har vannkjøling og vill over klokke min p4 2,4   men den stopper på 2,8.   Kan den rammbrikka jeg ha nå være grunnen???   det blir lissom litt ustabilt.

Personlig ville jeg ha gått for twinmos, men hvis du skal overklokke er det kanskje lurest med corsair.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl

Kan være rammen og det kan være for liten strømforsyning :shrug:

Lenke til kommentar
jeg har 1x 512 DDR pc2700  standar ikke merkenavn.

jeg vurderer enten og bytte den ut med en 512 brikke som er god til og takkle overklokking  eller og legge til en 512 DDR pc2700 standar ikke nav brikke til.

Hva er og anbefalle?

en ting til. jeg har vannkjøling og vill over klokke min p4 2,4   men den stopper på 2,8.   Kan den rammbrikka jeg ha nå være grunnen???   det blir lissom litt ustabilt.

Som jeg nevnte i en post tidligere tok jeg mine minnebrikker og satte over i en annen maskin jeg har.

Den består av asus p4pe hk ,p4 2,4 og corsair xms 3500 minne.

med mine minnebrikker satte jeg prosessorn til 3,0 uten å røre volten,den bootet og kjørte helt stabilt,med corsair brikkene klarte den ikke å boote på den hastigheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...