Gå til innhold

Jeg skal aldri mer "drikke"!

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å aldri mer å røre alkohol. Vel, ikke drikke det i hvert fall. Grunnen er ganske enkel: Jeg takler det bare ikke. Enten blir jeg dårlig og spyr på alle rundt meg, eller så legger jeg an på 18-åringer (jeg er 10 år eldre). Aldri mer. Ellers mister jeg den lille selvrespekten som jeg fortsatt har.

Endret av stud27
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestemt meg for å aldri mer å røre alkohol. Vel, ikke drikke det i hvert fall. Grunnen er ganske enkel: Jeg takler det bare ikke. Enten blir jeg dårlig og spyr på alle rundt meg, eller så legger jeg an på 18-åringer (jeg er 10 år eldre). Aldri mer. Ellers mister jeg den lille selvrespekten som jeg fortsatt har.

- Been there.

- Done that.

- Got the t-shirt.

- Bought me another drink.

Enten må du akseptere måten du oppfører deg på når du drikker, lære deg å ikke drikke så mye eller kutte ut all drikking. Ditt valg(og eg ser du velger det siste). :)

Lenke til kommentar

Vel, av normativt godkjente tradisjoner er drikking uten tvil dummest.

Det er uforbeholdent negativt, og har ingen formildende gevinster.

de som har funnet sine livsledsagere mens de er ute å nyter alkohol i en eller annen form sier seg nok ikke enig i den der.

vil vel kanskje si at der som du sier normativt godkjente tradisjon er å bruke motorsager o.l. uten verneutstyr(vet om et par steder og folk) ja så står nå det på toppen av listen min.

merkelig nok mye de samme stedene som aksepterer fyllekjøring og slikt.

Lenke til kommentar

Det har fremdeles ingen formildende kvaliteter.

Kanskje foruten at sosiale sammenhenger muligens blir mindre keitete - men dét oppveier ikke for de mange ugunstige effektene,

Må du snart bestemme deg før om du skal bruke kvaliteter eller gevinster som argument.

Ellers vil jeg etterspør ett litt mer begrunnet innlegg for å forstå hva du snakker om spesielt angående disse ugunstige effektene Su snakker om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...