Zero- Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei. Har nettopp kjøpt en Asus G73JH laptop. Den har ganske kort batteritid... Lurer på om det fins noen dc ladere til den. Faren min har en fortron 120w universal car charger. Den leverer nok watt, men har ikke riktig power tip (adapter på enden av kabelen) Noen som vet hvor man eventuelt kan få tak i riktig power tip? Eller er det enkleste å bare kjøpe en 12v dc til 230v ac omformer? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har en billader til en asus eee 10" mini bærbar. Tror du den funker? Har ikke bruk for den laderen lenger. Så den kan du få rimelig hvis den kan brukes. Den er aldri blitt brukt. Mvh Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Den er nok alt for svak, trenger ihvertfall 100 watts alder til g73 Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Men på den fortron laderen, der er det en plugg med litt hvit på, og den passer ganske godt. Laderen leverer kun 19 volt ut. Er det noe farlig å bruke den i steden for original plugg? Edit: original laderen er 19 volt og 120W. Den som passer er den hvite: Endret 8. august 2010 av Zero- Lenke til kommentar
Issun Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har samme maskin og hadde samme problem for en stund siden. Kjøpte denne og anbefaler den. Den kan også brukes til andre elektriske apparater. Følger også med tilkobling direkte til bilbatteriet, hvis du skulle ha bruk for det. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Har selv hatt sann før, men for det første, så må den da omforme strømmen fra 12V til 230V så til 19V igjen, det blir det en del strøm tap av. Dessuten, så har begge to jeg har hatt ganske høy varmeutvikling. Den som hadde vifte bråkte ganske mye, og den som ikke hadde det ble glovarm. Men etter at jeg leste litt på noen andre forum, så brukte jeg den hvite. Det virket helt fint, bare at den mistet kontakten et par ganger... Problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå