pcandmachelper Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei sann, jeg har tenkt å overklokke Intel Celeron prosessoren min.. Men det som er problemet er at når jeg går inn på biosen så finner jeg ike noe sted hvor det er sånn overklokkingsgreie.. Hørte at man skal dra til avansert i biosen og gjøre noe der, men jeg fant ike noe. Jeg har lagt til litt bilder fra BIOSEN og CPU-Z i vedlegget. Bare å si ifra hvis du trenger mer informasjon Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Er det virkelig ingen som har peiling om dette her?? trodde diskusjon.no var et sted hvor jeg kunne få hjelp iløpet av 2 min.. menmen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du har et veldig grovt utgangspunkt å kreve svar fra. Kan du vise meg overklokkings-menyen og få litt informasjon på noe spesifikt du lurer på? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hei, det er langt fra sikkert at du kan overklokke med den biosen som Fujitsu Siemens har lagt inn. Mange ferdigpcer av den typen, ahr svært restriktive bioser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå