Grindal Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Heisann alle sammen! Tok et bilde av en rose med et gammelt spindelvev på i min egen hage i dag. Synes bilde ble ganske bra selv, men jeg vil gjerne høre noen andre kritiske røster bedømme bildet. (NB! Bildet har blitt behandlet i ettertid, med farger og kontrastøkning) Teknisk info: Blender: f/8 Eksponering: 1/320 s Brennvidde: 50mm Iso: 200 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det første som slår meg er fokusbom og noe å feste blikket til. Videre er bildet i seg selv ganske kjedelig, kanskje fordi spindelvevet ikke er i fokus, og den harde skyggen til høyre ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 For meg så er dette alt annet enn bra. Det er ingen soleklare elementer som er i fokus. Det er tatt i direkte sollys som gir harde og stygge skygger. Utsnittet er forvirrende og bladene og blomsten er visne og stygge. Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg ser ikke spindelvevet, og da blir det bare et merkelig nærbilde av noen ødelagte blader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå