Floregnag Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Dette gjelder kanskje mest gutter. Jeg skulle nesten tro at det bare fantes en gutt med rødt hår som løper rundt i verden og er overalt. Han har fregner, litt lubben, litt hissig, litt hyper, er bøllete og ha kanskje diagnosen ADHD. Finnes det bare en gutt med rødt hår? eller finnes det rett og slett mange kloner av denne gutten? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA! Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 lol, har sett dem mange ganger x] Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=EY39fkmqKBM Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har faktisk en kompis som er høy spinkel og med røde krøller, men ellers er faktisk de andre ganske like Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) I'm a christian, I go to church, GINGERS DO HAVE A SOUL!!! Endret 7. august 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) ... haha! Trist om denne fyren faktisk tror på det som blir sagt - og jeg avskyr mobbing ... Allikevel klarte jeg ikke å lå være å le litt av det videoklippet. Samboeren min har forøvrig rødlig hår. Han kan både være hissig, bøllete og hyper ... Lubben er han ikke, og han er høyere enn gjennomsnittet. Disse oppfatningene av rødhårede mennesker skyldes ofte fordommer og myter fra gammelt av. Dette blir av og til synliggjort i tv, film og litteratur. Endret 11. august 2010 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg kjenner en ginger som er stikk motsatt. Høy, rolig, tynn og ufarlig som et esel. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg kjenner en ginger som er stikk motsatt. Høy, rolig, tynn og ufarlig som et esel. Ser det på bilde ditt <3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har ikke bilde av han noen plass nei. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hahaha, perfekt beskrivelse av en rødhåra kamerat av meg. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Ikke glem tannregulering, gingers bruker det for å holde sjelen sin på plass, ÅNEI! ÅNEI! Endret 11. august 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Jeg kjenner en ginger som er stikk motsatt. Høy, rolig, tynn og ufarlig som et esel. Ja, det er den andre typen. Ginger type 2B. Men de aller fleste er den førstnevnte; jeg kjenner opptil flere. Sykt gøy å farge håret ginger og forvirre alle med at man ellers tilsynelatende er helt normal, til tross for hårfargen. Alle bare whaaaaaat :s edit: Er noe med øynene også! Og leppene! VELDIG mange som har akkurat sånn som han lolen på filmen. Endret 11. august 2010 av Charlotte Q Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) lol Endret 11. august 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Hvorfor er alle negere så like? Det heter ikke neger.. Din rasist det heter svarting... (dette er en spøk)) Endret 11. august 2010 av Glavalavala Lenke til kommentar
surtei Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hmm.. Alle gingere jeg kjenner ser prikk lik ut rollefiguren Roger i filmen Rødmaling av Lasse Gjertsen : Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvorfor er alle negere så like? Du kan bli saksøkt for å si noe slik! Rediger bort! Nå! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har ikke fregner, jeg er høy og tynn, litt småhissig, litt hyper, er ikke bøllete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå