Laughing Madcap Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Oj, i skjærgården? Må være fantastisk! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er det. Så godt som i skjærgården i alle fall. Ser havet og tar 1 minutt og gå ned til stranda. Miljøet på skolen er også veldig bra. Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Gikk Elektro VG1, deretter automasjon VK1. Aner ikke hvorfor egentlig, trodde elektro var noe helt annet enn det det egentlig er. Blir nå siste året på VGS med Studiespesialiserende påbygging, eller allmenn påbygg som alle kaller det. Gleder meg sykt, elsker teori egentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Innlegg sensurert, pga sikkerhets problemer (LOCKDOWN). Endret 1. oktober 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
fluesmekker Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Skal begynne på studiespesialiserende Vg 1 på mandag Endret 12. august 2010 av fluesmekker Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Elektro. Grugleder meg litt, i og med at jeg ikke kom i klasse med noen jeg kjenner. Noen som vet hvordan det er å bytte klasse på videregående? Endret 19. august 2018 av Ylajali Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Det er det. Så godt som i skjærgården i alle fall. Ser havet og tar 1 minutt og gå ned til stranda. Miljøet på skolen er også veldig bra. Kristen internatskole var ikke heelt min skjebne, men har en venninne som går der. Jeg endte på musikklinja, og stortrives, selv om jeg ikke oppdaget "studiespesialiering med forskerlinje" før det var for sent. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Tre år allmennfag-> siv.ing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå