kaaasen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Tenkte jeg skulle underrette dere om handelen. Jeg bestemte meg for å bare kjøpe Desperados, og heller sette meg skikkelig inn i det, for så å heller kjøpe et av de andre spillene når jeg får Juni/Juli-lønningen. Orker ikke å pese med mange spill nå som er det så nydelig vær om dagen Dere kan godt tipse om andre gode spillkjøp til under 100-lappen på Play.com hvis dere har lyst Lenke til kommentar
tåa Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Du bør så definitivt skaffe deg Giants: Citizen Kabuto! Det er intet mindre enn råbra! Fet historie, kul action og humor i lange baner er vel en fin oppsummering. Hvis det tekniske er viktig for deg, så er ikke alderen like tydelig som man kanskje skulle tro. Grafikken er fortsatt flott, da spesielt ansiktsanimasjonene. Knall lyd får du også. Med et bra høyttaleranlegg og et godt lydkort blir det hele vanvittig imponerende! Giants er et av mine favorittspill gjennom tidene, og jeg har ingen problemer med å anbefale det. Spillsamlinga di er ikke komplett uten Giants! 8) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Tenkte jeg skulle underrette dere om handelen. Jeg bestemte meg for å bare kjøpe Desperados, og heller sette meg skikkelig inn i det, for så å heller kjøpe et av de andre spillene når jeg får Juni/Juli-lønningen. Orker ikke å pese med mange spill nå som er det så nydelig vær om dagen Dere kan godt tipse om andre gode spillkjøp til under 100-lappen på Play.com hvis dere har lyst Ett godt valg... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Hmmm....*tenke tenkte* £4,49 er rundt 50 kroner, det vil altså si omtrent gratis. Hvis jeg da dropper en kebab så har jeg fått et spill i stedet for. *veier det opp mot hverandre* *legger inn en bestilling på Giants også * Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hmmm....*tenke tenkte* £4,49 er rundt 50 kroner, det vil altså si omtrent gratis. Hvis jeg da dropper en kebab så har jeg fått et spill i stedet for. *veier det opp mot hverandre* *legger inn en bestilling på Giants også * Ikek glem commandos... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Hmmm....*tenke tenkte* £4,49 er rundt 50 kroner, det vil altså si omtrent gratis. Hvis jeg da dropper en kebab så har jeg fått et spill i stedet for. *veier det opp mot hverandre* *legger inn en bestilling på Giants også * Ikek glem commandos... Vel...jeg tror jeg tar det litt senere i ferien :-? Har ikke all verdens tid faktisk, skal snart dra nord over, så sørover etter noen uker i Nord-Norge, også er det noen uker på jobb før det blir militæret. Får nok ikke spilt så mye der tror jeg, dessverre Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hehe, husker en som brukte hele militæret på å spille ps2 og drikke kaffe, inne i en sånn grensepost. He, heldig kar menne, giants: sinnsykt kult spill, som var forut sin tid når det kom. commandos og desperado spill liker jeg ikke, kanskje fordi de er sinnsykt vanskelige, men men Lenke til kommentar
tåa Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hmmm....*tenke tenkte* £4,49 er rundt 50 kroner, det vil altså si omtrent gratis. Hvis jeg da dropper en kebab så har jeg fått et spill i stedet for. *veier det opp mot hverandre* *legger inn en bestilling på Giants også * Du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Fallout-serien har jeg hørt utrolig mye bra om, så det er absolutt en kandidat. Men sett fra en annen vinkel, Diablo-serien har også fått mye god kritikk, men det er ikke min type spill i det hele tatt! Er det mye likheter mellom Fallout og Diablo? ikke så mye, bortsett fra at det er isometrisk og man har skillpoints for å forbedre char'en din. fallout er et godt, gammeldags rollespill med masse quests, subquests, et vell av våpen i alle former og fasonger (alt fra en sløv kniv til laser-miniguns, steiner til plasmagranater), hvorpå diablo er mer "klikk på alt du ser" hele veien til diablo, også "klikk enda litt mer" for å vinne. diablo er gøy, men en helt annen sjanger enn fallout1/2.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå