kaaasen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Heisann! Jeg har kikket rundt på Play.com's sider på PC Games seksjonen, og har funnet mange spill jeg har lest om og prøvd demoer av for noen år siden. Vanligis kjøper jeg bare DVD'er derfra, men så lurte jeg på om det fortsatt var noe poeng i å kjøpe spillene jeg har listet opp nedenfor. Giants: Citizen Kabuto Kingpin: Life of Crime Commandos: Behind Enemy Lines Prisen er forresten 4,99 British Pound = 58,48698 Norwegian Krone. Er det noe poeng i å kjøpe noen av disse, eller vil jeg bare bli skuffet? Mvh Kim André Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hvis du liker ny og god grafikk så vil du nok bli skuffet, Men hvis du bryr deg mest om gameplayet så kan det være gøy. Spiller selv Uplink innimellom nå for tiden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 commandos er skikkelig bra... giants likte jeg ikke.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Commandos er jo kult, men har sett det i mange butikker her på berget for kr 69,- Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Vel, jeg må innrømme at jeg liker å presse data'en litt grafisk sett, og at jeg er glad i god grafikk Uplink er litt tøft det, det skal jeg være enig i, men hva med Giants? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Prøvde giants på et LAN det var booooooring. Likte ikke det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 kjøp Kingpin: Life of Crime en klassiker... Commandos er vel også et ganske godt kjøp btw Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Commandos ja... er det veldig vanskelig? Har liksom aldri satt meg skikkelig inn i det, så jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Er ikke heller Desperados til £7,99 bedre da, med litt westernfølelse pluss at det er litt nyere? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det eneste som er bra med kingpin er de fete samplene du kan ta fra det "don't be talking to my bitch" "hay man, got a dollar" Med supermørke skumle stemmen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Hmmm....hvis jeg da legger i £4,49 for Kingpin og £7,99 for Desperados vil jeg kunne holde meg klistra foran skjermen i noen timer i ferien, eller..? Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Giants har høstet mye god kritikk da det kom ut! Grafikken duger fremdeles også! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 kjøp begge og ja,Commandos kan være litt vanskelig Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Hmmm...jeg tusler ned å ser på "I know what you did last summer" nå, også sjekker jeg hva som har kommet inn av svar/anbefalinger når den er ferdig, og legger inn en bestilling basert på meningene deres Akkurat nå er det Desperados, Kingpin og Giants som frister mest, men det er bare å skrike ut hvis dere mener det er galt! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hvis du liker ny og god grafikk så vil du nok bli skuffet Det blir antagelig litt feil. Jeg setter stor pris på/liker ny og god grafikk, men har ikke noe imot mer utdatert grafikk, som f.eks. Commandos. Og Commandos er det eneste jag har prøvd der, og det er artig, selv om vansleighetsgraden er ganske høy. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 jeg vil anbefale deg å bytte ut Commandos/Desperados og Giants: Citizen Kabuto med http://www.playserver5.com/play247.asp?pag...PC&title=103693 og http://www.playserver5.com/play247.asp?pag...=PC&title=10906... Battlezone og Fallout 5£ hver Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Du kan jo kjøpe Commandos 2... skulle ikke være så dyrt, MEGET bra spill, og god grafikk... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg digga Giants : Citizen Kabuto jeg! Det er driit fett online Absolutt ett godt kjøp! Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 kjøp Kingpin: Life of Crime en klassiker... Commandos er vel også et ganske godt kjøp btw Helt enig! Kingpin er og blir en klassiker! Commandos er også veldig bra, men jeg vil anbefale å kjøpe toern. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Kingping sjokkerte meg nesten med måten karakterene opppførte seg på, kvaliteten på grafikken og AI (vel.. utifra demoen, vel å merke). Tror nok jeg kunne tenkt meg det som nice price nå, men så er Deus Ex 2 og Half Life 2 ikke så langt unna da...... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Interessant å høre synspunktene deres. Soldier_488: Battlezone har jeg hatt i mange år, men det har liksom ikke fenget meg helt. Fallout-serien har jeg hørt utrolig mye bra om, så det er absolutt en kandidat. Men sett fra en annen vinkel, Diablo-serien har også fått mye god kritikk, men det er ikke min type spill i det hele tatt! Er det mye likheter mellom Fallout og Diablo? Giants frister fortsatt, men det samme gjør Desperados også! Dil(l)emma :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå