Gå til innhold

Eldre spill - fortsatt verdt å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har kikket rundt på Play.com's sider på PC Games seksjonen, og har funnet mange spill jeg har lest om og prøvd demoer av for noen år siden. Vanligis kjøper jeg bare DVD'er derfra, men så lurte jeg på om det fortsatt var noe poeng i å kjøpe spillene jeg har listet opp nedenfor. :shrug:

Giants: Citizen Kabuto

Kingpin: Life of Crime

Commandos: Behind Enemy Lines

Prisen er forresten 4,99 British Pound = 58,48698 Norwegian Krone.

Er det noe poeng i å kjøpe noen av disse, eller vil jeg bare bli skuffet?

Mvh

Kim André

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm...jeg tusler ned å ser på "I know what you did last summer" nå, også sjekker jeg hva som har kommet inn av svar/anbefalinger når den er ferdig, og legger inn en bestilling basert på meningene deres ;)

Akkurat nå er det Desperados, Kingpin og Giants som frister mest, men det er bare å skrike ut hvis dere mener det er galt! :)

Lenke til kommentar
Hvis du liker ny og god grafikk så vil du nok bli skuffet

Det blir antagelig litt feil. Jeg setter stor pris på/liker ny og god grafikk, men har ikke noe imot mer utdatert grafikk, som f.eks. Commandos. Og Commandos er det eneste jag har prøvd der, og det er artig, selv om vansleighetsgraden er ganske høy.

Lenke til kommentar

Kingping sjokkerte meg nesten med måten karakterene opppførte seg på, kvaliteten på grafikken og AI (vel.. utifra demoen, vel å merke). Tror nok jeg kunne tenkt meg det som nice price nå, men så er Deus Ex 2 og Half Life 2 ikke så langt unna da......

Lenke til kommentar

Interessant å høre synspunktene deres. :)

Soldier_488: Battlezone har jeg hatt i mange år, men det har liksom ikke fenget meg helt. Fallout-serien har jeg hørt utrolig mye bra om, så det er absolutt en kandidat. Men sett fra en annen vinkel, Diablo-serien har også fått mye god kritikk, men det er ikke min type spill i det hele tatt! Er det mye likheter mellom Fallout og Diablo?

Giants frister fortsatt, men det samme gjør Desperados også!

Dil(l)emma :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...