obskur.figur Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei! Jeg behøver hjelp til kjøp av ny stasjonær pc siden min bærbare takket for seg før sommeren. Har et budsjett på ca 8000, men kan gå litt over om det blir nødvendig. Jeg er student så jeg kommer til å bruke den til skolearbeid, film, musikk osv. I tillegg har jeg lyst til å kunne spille Sims 3 på den, derfor vil den vel kreve litt mer (systemkrav). Jeg har sett litt på disse: 1: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10426 2: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180 Kommer de til å kjøre spillet bra, eventuelt hva må jeg oppgradere på for at en av de skal kjøre Sims 3? Er det noen av dere som kan pc som kan hjelpe meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Flin Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Begge kjører The Sims 3 og begge to er bra PCer. Skulle kanskje ønske at de hadde litt mer RAM, men det burde gå fint. Hvis du skal se en del film og serier så vil du kanskje se det i HD da er det bra at skjermkortene har såpass mye internminne. Det vil gjøre det mulig å se bluray kvalitet uten hakking og problemer. Ser den ene er litt billiger, men den følger det ikke med skjerm på. Har du en grei skjerm? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Begge de to kan kjøre SIMS 3 uten problemer. Men de har kanskje en litt stor fjortisfaktor, med rødt lys og greier Merk at den første du linker til leveres uten skjerm. Lenke til kommentar
obskur.figur Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Så flott da! Så om jeg kjøper den som er link nummer 2 og kanskje oppgraderer til 4gb RAM vil det være bedre? Nei, jeg har ingen skjerm fra før. Dersom jeg kjøper den første vil jeg jo måtte kjøpe en ekstra skjerm i tillegg. Vil skjermen i link nummer 2 være god nok, både til film og spill? Noen av dere som har erfaring med den modellen? Haha, ja, det med lysene er ganske harry! Lenke til kommentar