Gloms Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har lyst til å koble den nye laptopen til skriveren via hjemmenettet, men får det ikke til. Laptopen har Windows 7 og den stasjonære maksinen printeren er koblet til har XP. Jeg finner skriveren når jeg går inn på "legg til skriver" i kontrollpanelet. Får koblet til den og alt, men når jeg går i word og skal skrive ut står det bare "Status: frakoblet. Elementer i kø:1" Jeg har en annen laptop med XP på som det funker helt fint på. Der får jeg skrevet ut. Hvis jeg kobler skriveren direkte til win7 laptopen via USB fungerer det å skrive ut. Er det noen her som vet hvordan jeg kan få det til slik at det går ann å skrive ut fra win7 laptopen via nettverket? slik som jeg har fått til med XP laptopen. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Ingen som vet hva jeg kan gjøre for å finne skriveren og få skrevet ut? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Fjern nettverks skriveren. Last ned manuellt og installer win7 driverene for printeren lokalt på Windows 7 PCn først. ( da skal printing rendres på denne klient pcn) Legg til nettverks skriveren som du gjørde tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå