Gå til innhold

Pc til flerbruk.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ny her, har sjekket litt rundt om kring på ferdigbygde maskiner. Grunnen er at jeg vil sende fra meg hele maskinen hvis noe skjer og ikke gidde å fikle med det selv. Maskinen skal bare fungere og ikke skrues i eller andre ting.

Ser at mange sier at det er lett å bygge selv, ja sikkert. Men vil ikke.

Gamepc

Så denne til nesten 17 lapper. da uten skjermer som jeg har og keyboard og mus. Har alt det andre tilbehøret som jeg har kjøpt i seinere tid. Den må takle en del grafikk og mye bruk av ram. Jeg ser at mange anbefaler dette skjermkortet men at det lønner seg å kjøre 2 av dem? Aldri prøvd sånt.

her er litt specs.

Kjører 3 24" skjermer. skal takle spill også, seff kraftige spill. Men ser at man egentlig kan gå for i5 også istedet for i7. Mern hvis maskinen skal være moderne i minst 1 år til mitt bruk. Så er det vell best med i7 med tanke på at det kommer nye spill også som krever mer.

- Antec Dark Fleet DF-30 Midi Tower Sort Vifter: 2x 120mm Front, 1x 140mm Topp, 1x 120mm Bak, Blå LEDs, Vindu

- ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 AMD 890FX+SB850, DDR3, Firewire, GbLAN, ATX, 3xPCI-Ex(2.0)x16

- AMD Phenom II X4 965 Black Edition Quad Core, 3,4Ghz, AM3, 8MB, 125W, Boxed

- 2 stk Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL8 Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL8-8-8-24, 1.5V, for AMD Phenom II, 240pin

- System disk: Crucial RealSSD C300 2,5" 128GB SATA 6 Gb/s, opp til 355MB/140MB sec lese/skrive

- Seagate Barracuda 7200.11 1,5TB, SATA, 7200RPM, 32MB

- Skjermkort XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, "BLACK", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort, 765MHz

- Corsair TX 950W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus Bronze, Standard, 6x 6+2pin PCIe, 12x SATA, 140mm Vifte

- Lite-On Blu-Ray Writer IHBS112-37 Blu-Ray/DVD Writer, SATA, 12x, Bulk

- Microsoft Windows 7 Home Premium NO OEM, 64bit eller Engelsk utgave!

Er det en grei pc til den prisen? Haster å vite litt ikveld fordi da sparer jeg litt fraktpris.

Thanks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...