Liteg0 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg tenkte det kunne være artig å runde den gamle gode FarCry (orginalen). Så jeg instalerte det, startet det opp å fant at jeg hadde ca 1 FPS, lagger som faen. Sjekket EVGA Precision, som er et verktøy som ser hvor mye GPUen jobber, det var ingen aktivitet. Så FarCry kjørte uten å bruke skjermkortene mine. Jeg har 2 EVGA GTX 460 å kjører på Win 7 64 bit. Hadde ikke problemer med FarCry sist jeg prøvde, som var samme maskinen bare gamlere skjermkort å Win XP 32 bit. Jeg leste at win 7 64 bit hadde problemer med å kjøre FarCry å at jeg trengte en 64 bit patch, så jeg lastet den ned, men uten hell. Prøvde så å gå in i NVIDIA Control Panel å sette SLI til Force Alternate Rendering 2, får så etterpå å prøve Single GPU. Prøvde også å kjøre som administrator, i XP compatibilitets modus, windowed, fullscreen, høy res, lav res. Ingenting funker. Jeg har ikke problemer med andre spill, bare dette. Noen som har en anelse om hva det kan være? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hm, får 200 fps med alt på max untatt vann (da det blir stygt), full hd. Jeg har 9800GTX+ da. Men har hørt om flere problemer i flere spill med 2 GPU'er Jeg har 64 bit windows. Ingen 64bit patch, med untak om det er .exe fila (bruker cr*ck) Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Fant en løsning. D var tydeligvis ikke nokk med å bare skifte til Single GPU rendering i NVIDIA Control Panel, måtte faktisk skru av SLI helt. Syntes det var rart ettersom jeg har kjørt spillet med 2x8800GTX i SLI tidligere. Jaja, litt irriterende, men nå funker spillet værtfall, så trenger man ikke akkurat SLI får å kjøre dette spille på max heller da. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvordan ser vannet ut for det på ultra? Her ser det grønnt og pixlert ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå