chop Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 alt av anime musikk, og litt metallica.. Lenke til kommentar
KakeMonster Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Metallica, Dimmu, Satyricon, NIghtwish, DarkThrone, Dark Funeral, Immortal, Myrkskog, In Flames, Rammstein, Vai, Cradle of Filth ... +++ Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 HIM, Iron Maiden, Bruce Springsteen, Ozzy Osbourne ++ Helst ikke Trance eller liste pop Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Akkurat nå hører jeg på Vader / Relevations Lenke til kommentar
Litagu Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Rock; Proggressiv, Psykadelisk, Klassisk rock. Pink Floyd, Led Zeppelin, The Beatles, Yes, King Crimson, The Doors, Jethro Tull, Queen, Genesis, The Who, Radiohead, Dire Straits, ++. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg støtter litagu, og legger til at soundtracks, f.eks. noe av Ennio Morricone er glimrende. Ikke så fremtredende eller mektig, så den tar ikke oppmerksomheten fra variabeltelling Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Når jeg programmerer går det enten i ambient (enya ol) eller trance. Mest ambient egentlig. Spørs helt på hummøret. Sånn ellers liker jeg stort sett alt. Det kommer helt ann på hummøret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå