bergetun Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Alle 9 Cafe Del Mar cdene gaar i loop naar jeg sitter aa programmere C/C++/JAVA .. Cafe Del mar ett absolutt must naar man skal programmere eller drive med noe som krever full konns. [/b] Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Ting som Tim Hecker, Christian Fennesz, Squarepusher kan ha noe for seg når man driver med tankearbeid. Ellers er jo Flaming Lips kult. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Går mest i elektronika her. Air, Ralph Myerz and the Jack Herren band, Prefuse 73, Four Tet, Kompis, Röyksopp og DJ Shadow er favorittene. Tar jeg den helt ut setter jeg på noe oldschool underground club/house/trance. Da går det mest i Magik 1+2+3, Forbidden Paradise, Global Underground og Dimitri from Paris. Ahhh, det var tider det Ellers så går det til tider litt 70-talls disco à la Boney M/Lipps Inc. :wink: Linuxsangen settes alltid på etter jeg har lest IT-Avisa MarcelSB Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Uffdah, mye drittmusikk ute og går her, jah! Nei, her i gården er det ekte saker: Går vel stortsett i U2, også litt med mitt eget band (vi skal spille inn plate i sommer/høst!!!) Jaja, unødvendig å nevne, men selvfølgelig Linuxsangen Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg hører mest på Creed, men Linuxsangen er først i playlista Lenke til kommentar
me Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Radiohead, Nirvana, Rage, Jaga Jazzist, etc.... Lenke til kommentar
drall Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 korn, adema, static x, system of a down, disturbed, marilyn manson, rammstein for å nemne noen. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg hører på Metallica, Lagwagon, System of a Down, TurboNegro, Millencolin, KoRn, Røyksopp, Linkin Park, Alpha Ville, Scorpions og selvfølgelig Linuxsangen. Jeg vil si at jeg passer til det noen sier om Open Source, har nemlig the Satanic Bible og Satanic Rituals...kombinert med HTML/XML og LFS må jo det bli 666! Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 jeg programerer ikke men liker nesten alt fra a til å. Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Cradle of Filth er en klar 1'er . Ellers går det mye i Old Man's Child, Satyricon, Immortal, Dimmu Bogir, gammel Kovenant og ellers alt som er mørkt, hardt, melodiøst og NORSK (Finland har også mye digg)!!! Dionysos Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Før hørte jeg helst på noe som virkelig får deg igang, slik som Sonata Arctica, Iron Maiden eller andre med fengende refreng. Har blitt endel roligere musikk ettersom ferien har satt seg i årene mine, så nå blir det heller Simon & Garfunkel (Sound of silence ) eller Leonard Cohen.. Stort sett musikk som jeg har funnet i fars cd-rack Lenke til kommentar
runeb Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 "99 Bottles of Beer" er jo en klassiker blandt programmerere Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Norsk blackmetal. definitivt. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hehe, mindretall av pop i gata her ja Er det ingen her som hører på Scenemusic når de programerer? I hvert fall hvis man driver med spill-programmering er det helt konge! (www.SceneMusic.net) Lenke til kommentar
danglund Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg skulle akkurat til å svare at jeg hører på Nectarine når jeg progger. Nå er det litt lite båndbredde på jobb, så jeg har begynt å høre på HVSC (C64/SID). Ellers går det i Amiga-modules o.l. Jeg har også et knippe 3-timers sesjoner med nettradio som jeg har brent på plater. Da slipper jeg å "sløse" båndbredde på å streame hele dagen. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg glemte å skrive at jeg selvfølgelig hører på meg selv/bandet mitt... Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Punk-rock holder det! Hører på lagwagon, nofx, pennywise, millencolin, hi-standard, anti-flag, in-flames, turboneger, the hives og the misfits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå