Gå til innhold

musikksmaken til dere linux brukere/programmere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går mest i elektronika her. Air, Ralph Myerz and the Jack Herren band, Prefuse 73, Four Tet, Kompis, Röyksopp og DJ Shadow er favorittene.

Tar jeg den helt ut setter jeg på noe oldschool underground club/house/trance. Da går det mest i Magik 1+2+3, Forbidden Paradise, Global Underground og Dimitri from Paris. Ahhh, det var tider det :D

Ellers så går det til tider litt 70-talls disco à la Boney M/Lipps Inc. :wink:

Linuxsangen settes alltid på etter jeg har lest IT-Avisa :D

MarcelSB

Lenke til kommentar

Uffdah, mye drittmusikk ute og går her, jah!

Nei, her i gården er det ekte saker:

Går vel stortsett i U2, også litt med mitt eget band (vi skal spille inn plate i sommer/høst!!!)

Jaja, unødvendig å nevne, men selvfølgelig Linuxsangen ;)

Lenke til kommentar

Jeg hører på Metallica, Lagwagon, System of a Down, TurboNegro, Millencolin, KoRn, Røyksopp, Linkin Park, Alpha Ville, Scorpions og selvfølgelig Linuxsangen.

Jeg vil si at jeg passer til det noen sier om Open Source, har nemlig the Satanic Bible og Satanic Rituals...kombinert med HTML/XML og LFS må jo det bli 666! :lol:

Lenke til kommentar

Før hørte jeg helst på noe som virkelig får deg igang, slik som Sonata Arctica, Iron Maiden eller andre med fengende refreng. Har blitt endel roligere musikk ettersom ferien har satt seg i årene mine, så nå blir det heller Simon & Garfunkel (Sound of silence ;) ) eller Leonard Cohen.. Stort sett musikk som jeg har funnet i fars cd-rack ;)

Lenke til kommentar

Jeg skulle akkurat til å svare at jeg hører på Nectarine når jeg progger. Nå er det litt lite båndbredde på jobb, så jeg har begynt å høre på HVSC (C64/SID). Ellers går det i Amiga-modules o.l. :)

Jeg har også et knippe 3-timers sesjoner med nettradio som jeg har brent på plater. Da slipper jeg å "sløse" båndbredde på å streame hele dagen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...