surfer86 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hvordan musikk liker dere aa h0re paa naar dere sitter aa programmer noe eller sitter aa gj0r ett eller anna i linux? naar dere maa konse dere? hva slags sjanger/artister osv:) hehe Lenke til kommentar
mariux Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Så du er på jakt etter typisk programmeringsmusikk? :-) Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Så du er på jakt etter typisk programmeringsmusikk? :-) jah! akkurat. noen favoritter? Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 En rolig metallica låt er fin "programmeringsmusikk", får ivertfall meg til å konse... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Rosa Helikopter får meg alltid i gang med kodinga har egentlig bare tatt å lasta ned alt jeg har finni av MP3'er hos andre på LAN + noen sanger søss har bestilt, laster inn alle sammen i XMMS, og tar shuffle.... gidder ikke å høre på en spesiell sang.... Blir veldig mye Eric Clapton, Beatles, og sanger fra 1980 og tidligere.... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Når jeg arbeider med pc'en går det mest i metal. Gitarmusikk fra Joe Satriani, Eric Johnson og Steve Vai når jeg skal slappe av. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Avhengig av dagsform og humør: Biosphere, "The Orb", Turboneger, Metallica, Nick Cave, Smashing Pumpkins etc etc ... Alt går til koding Lenke til kommentar
mariux Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har heller ikke noe problem med å konsentrere meg om kodingen uansett hvilken musikk jeg hører på. Så det går mye i metal. Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg nyter desverre nesten all musikk, så det skal ikke mye til for at jeg bryter meg ut av kodingen og slapper av i sengen med en liksom-giter i hånden :smile: Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Når noe skal ordnes i linux, er Rammstein, Cradle Of Filth, Stratovarius, Rage Against The Machine, Children of Bodom, HIM og annen metal/rock mye hørt på. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Nesten bare Metallica egentlig. Og litt Within Temptation. Som en nevnte er relativt rolige Metallica-låter ekstremt gode til å progge til! Liker f.eks. Nothing Else Matters, Fade to Black, Hero of the Day, The Unforgiven og Astronomy veldig godt når jeg må konse. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg hører ofte på trance og lever meg inn i en helt annen verden og lar alt i hjernen flomme ut Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Dimmu Borgir, Satyricon, Jethro Tull, Bell Canto. Dimmu Borgir er jo nesten på grensa til å være puddelrock, det er litt mre fres over Satyricon. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Dimmu Borgir har et genialt harmonisk preg over musikken Kjøpte Evanescence - Fallen i går. Bra album 8) Lenke til kommentar
nander Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Synes Celine Dion er flott jeg, får opp stemningen.......... . . Går mest i house musikk, Oakenfold er en favoritt der! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Kate Bush er jo fint. For ikke å snakke om Enya da. Men skal jeg høre på noe riktig rått og hardt, når jeg er skikkelig tøff og hax0r, blir det vel Bertine Zetlitz. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg nyter desverre nesten all musikk, så det skal ikke mye til for at jeg bryter meg ut av kodingen og slapper av i sengen med en liksom-giter i hånden :smile: Akuratt samme her.... Men jeg har - selv om jeg egentlig ikke er noen stor fan av det - hørt på techno/trance når jeg koder i det siste. Bare for å teste.. Jeg er så lei av metallica! Er lei av det meste av musikken min. Iallfall til koding. Men det beste er å være våken når du koder.. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Dramatisk: Dimmu Borgir: Fear&Wonder + + Rått, "hardt": D B : Puritana, Blessings Upon The Throne Of Evil, kanskje noen gode, gamle Rammstein-låter? Rolig: Dire Straits, Sultans Of Swing + flere; evt. Celtic Circle, men Enya er fortsatt ikke så bra i mine ører som Howard Shores mesterverker - Lord Of The Rings-musikken. Gleder meg til å høre hans tredje komposisjoner til "Return of The King" Rock: Nirvana, Black Sabbath, Metallica Funk/Drum'n'Bass/Electronica -/ Jazz : Pulp Fusion, Hybrid, Peshay, Photec Form & Function, Kyoto Jazz Massive, Nils Petter Molvær, Ella Fitzgerald (?) :smile: Techno/trance/o.l.: Moby, Dj. Tiesto, Oakenford, Lyonage Osv. osv. osv. Finner du noe du liker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå