CorporalClegg Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hei folkens! Dette er min første BK-tråd, og bildene blant de første bildene jeg har tatt med systemkamera. De er overhodet ikke etterbehandlet utover å endre størrelse i PIXresizer. Det jeg ønsker tilbakemelding på er vel egentlig "alt". Komposisjon, eksponering og ikke minst hvordan jeg skal/bør etterbehandle de. Bildene er tatt med et EOS 50D og en Simga 17-70 f/2.8-4.5 i RAW+jpeg. Bildene er tatt mens jeg sto å ventet på ferga fra Vogsodden i nordland. På dette bildet ser du de syv søstre + noen fjell/steder jeg ikke kan navnet på Likte kontrastene mellom de ulike fjellene, selv om bildet ser blast ut.. (DEt kan kanskje fikses litt på i etterbehandlingen?) Dette bildet er av det jeg tror er en båt for foring av oppdrettsfisk, med deler av kommunen vevelstad i bakgrunnen. Jeg likte linjene i dette bildet veldig godt, selv om motivet er litt kjedelig.. Takk! Endret 7. august 2010 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Ingen som har noen forslag? *mase, mase* Lenke til kommentar
brk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Tillater meg med å komme med en redigert version av nr2. Øket saturasjon (fargemetning) og kontrast. Endret 9. august 2010 av brk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå