Diskutant Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hei! Las at Wildfire og Desire hadde lik nedlasting (7200 mbit/s), vil begge to da laste ned f.eks www.vg.no like fort? Endret 11. august 2010 av cyclo Emnetittel spesifisert Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nedlastingen vil nok gå omtrent like fort, men Desire har kraftigere prosessor og vil håndtere tyngre nettsider bedre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 tyngre nettsider vil si? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 vg.no i fullversjon (ikke mobilutgaven) er i høyeste grad en tung nettside. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 ok.. så den VIL jeg ikke bruke på wildfire... Forresten, gidder du ta deg litt tid på å svare på disse også? : hvis jeg bruker APNDroid eller [settings --> Wireless --> Mobile data] og slår av, vil telefonen da slutte å laste ned epost automatisk uten min tillatelse? --- Kan jeg lage spesielle profiler som jeg kan på sony ericsson? (som t.d egenmodifisert; "på møte", "på byen", "i bilen"? f.eks har 'møte' lav ringelyd, lav meldingslyd, og vibrasjon, mens 'på byen' har høy lyd, vibrasjon, og 'i bilen' mellomhøy ringelyd. ? hvis ikke det går på telefonen, finnes det en app som gjør det? Lenke til kommentar
_slave_ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Desire er desidert raskere enn Wildfire.[Wildfire VS.Desire Men STOOOOR forskjell er det ikke... Endret 8. august 2010 av _slave_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå