Gå til innhold

Hjelp med "Gamer"-laptop kjøp.

Jezpoz

Anbefalte innlegg

Morn,

Jeg skal kjøpe en laptopp, skal selge min stasjonære for 7000kr også kjøpe en til ca 10.000kr.

Men jeg trenger hjelp til å få mest ytelse ut av pengene, jeg har sett på ASUS G73JH, den med i5 osv. Men jeg har hørt at MSI har kommet med masse bra pc'er som kan brukes til gaming. Så, noen med litt kunskap innen dette, kan dere hjelpe meg med å få den beste gaming laptoppen til ca 10.000kr? (jeg veit at det ikke blir den beste, men den beste av de som koster ca 10.000kr.

Og jeg veit at en laptopp ikke er "det beste" innen gaming, men jeg har foreldre som er skilt så jeg er annhver uke hos en, og da er det greit å ha en laptopp og dra rundt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morn,

Jeg skal kjøpe en laptopp, skal selge min stasjonære for 7000kr også kjøpe en til ca 10.000kr.

Men jeg trenger hjelp til å få mest ytelse ut av pengene, jeg har sett på ASUS G73JH, den med i5 osv. Men jeg har hørt at MSI har kommet med masse bra pc'er som kan brukes til gaming. Så, noen med litt kunskap innen dette, kan dere hjelpe meg med å få den beste gaming laptoppen til ca 10.000kr? (jeg veit at det ikke blir den beste, men den beste av de som koster ca 10.000kr.

Og jeg veit at en laptopp ikke er "det beste" innen gaming, men jeg har foreldre som er skilt så jeg er annhver uke hos en, og da er det greit å ha en laptopp og dra rundt :p

Dere behøver ikke å finne fram laptoppene men link sidene som dere finner det beste og billigste :

Lenke til kommentar

utifra det jeg har lest her og andre steder så ville jeg mye heller gått for asus g73 enn msi eller andre.

Vurderer sterkt g73 selv, blir sikkert en slik en på meg og om ikke så lenge. Har hadt flere asus-bærbare de senere årene og er meget fornøyd med kvaliteten på dem.

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...