daruu Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Gikk nylig fra xp til w7 ultimate på laptopen (HP 6735b om det skulle spille noen rolle), med xp fungerte alle usb lydkortene mine feilfritt, mens med w7 så skurrer det i alle.... Prøvd andre drivere, legge inn windows på nytt, søke etter løsninger osv men har hittil ikke funnet noe som har funket. Noen tips? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Noen? Veldig frustrerende at det ikke funker Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Slenger meg på her. Samme problemet, med samme OS. Lydkortet mitt er: dette men tror ikke det har så mye med saken å gjøre, ettersom det fungerer fint i Linux på samme PC (og problemet er det samme på flere like lydkort). Det jeg ser er at på lydkortet er det en diode som lyser for power. Denne begynner å blinke av-på-av-på hvert halve sekund når den får et lydsignal inn. Denne dioden begynner å flimre i takt med skurret som kommer massevis av ganger i løpet av et minutt. Er det mulig at usb-utgangen ikke leverer nok spenning i W7? Edit: har foresten en HP selv: dv-1225eo Endret 20. august 2010 av r2d290 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Sjekk om det hjelper å slå av Power Management. http://www.pcauthorities.com/drivers/how-to-disable-power-management-on-usb-root-hub Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Bra forsøk men fungerte desverre ikke. Fortsatt like mye skurr Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Sjekk om det hjelper å slå av Power Management. http://www.pcauthorities.com/drivers/how-to-disable-power-management-on-usb-root-hub Dette funket for meg, takk så mye Måtte disable på alle "usb root hub'ene" da, er sikkert en for hver port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå