VarCon Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei. Jeg har nettopp funnet min gamle N65 og GC, samt eldre gameboyer. Jeg skulle gjerne ha noen flere spill til konsollene. Finnes det en eller flere butikker som selger gamle Nintendo-spill i Stavanger/Sandnes området? Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du kan jo sjekke GameStop, de selger Playstation 1 spill osv. Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 vet at du kan selge / kjøpe bruke spill hos spillnytt.net? sjekk der Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Tror nok ikke det er så mange butikker som fortsatt selger dette, så får nok bedre resultater ved å lete på internett.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tror ikke det er så lett å tak i det på fysiske butikker i Stavanger i hvert fall, det begynner å bli en stund siden jeg har sett N64-spill. Du kan eventuelt stikke innom Løkkeboden i Løkkeveien (bak svømmehallen), men tviler på at de har noe eldre enn PS2-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå