Sille Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 På grunn av en meget bra konsert som ble sendt på NRK3 i går kveld, ble redigeringen av bildene mine en smule forsinket. Men,- her kommer de: Først et par "takbilder" Vinduet til mr. Griffenfeldt: Ett par bilder av terner(med manuellfokus!): Munkholmen sett fra "den andre siden": Dette bildet er litt interessant. Bildet er nesten ikke redigert, annet enn en smule oppskarping, men se på den himmelen! Den var faktisk slik rett ut av kameraet. Dagens beste: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Her kommer noen av mine...blir nok en del repetisjon av motiver nå: Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Utrolig at vi har tatt så forskjellige motiver på den samme vandringen. Veldig mange fine bilder. Likte godt hjertebildet. Prøvde å komme med på bildet ved at jeg ble innrammet med et hjerte, men han tok ikke hintet. Endret 8. august 2010 av lessis Lenke til kommentar
arela Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så da ut til å ha vært en trivelig tur med endel deltakere etterhvert også - fine bilder også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så da ut til å ha vært en trivelig tur med endel deltakere etterhvert også - fine bilder også. Vi var 7 deltagere og det var virkelig et smart valg, fint å få sett igjen Munkholmen ja...og været var det aller beste. (Du var savnet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå