HelenaN Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Takk alle for en hyggelig dag (som vanlig). Nydelig vär idag igjen, men jeg tok kun 20 bilder! P.g.a. dette gikk redigeringen fort, så jeg er ferdig allaredan. Endret 7. august 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Flotte bilder som vanlig, Helena...den krutt- eller vann-vognen ble kjempefin. Og det ble en strålende dag, med båt-tur og alt. Nytt "medlem" fikk vi også med på dette treffet...Glad jeg ble med, hadde en fin-fin sykkeltur hjem også. Tok ikke så mange bilder jeg heller, men noen hundrede ble det "på min måte" vet du. :!: Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Takk for en aldeles fortreffelig dag på munkholmen i dag! Har lastet inn bildene på min PC, og har startet såvidt å redigere. Her er første smakebit (håndholdt, manuellfokus med 170mm effektiv brennvidde ) : Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Oi, den var fantastisk flott, Sille. Ser på noen av mine også at himmelen ble fin i dag da det kom noen skyer...må si vi hadde absolutt det flotteste været man kan tenke seg for en slik tur. Lenke til kommentar
royho Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei og takk for en flott tur til Munkholmen. Gleder meg allerede til neste fototreff Har ikke fått redigert alle bildene ennå, men her er ihvertfall ett av dem. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hei og takk for en flott tur til Munkholmen. Gleder meg allerede til neste fototreff Har ikke fått redigert alle bildene ennå, men her er ihvertfall ett av dem. Hyggelig du ble med...flott bilde , den så jeg ikke... Jeg ser jeg har et fint gruppebilde av dere, (i raw foreløpig, men redigerer i løpet av helgen,) noen som har noe imot å bli "lagt ut"? Endret 7. august 2010 av RandiA Lenke til kommentar
royho Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Takk RandiA, og helt ok for min del ang gruppebildet Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Her er noen bilder fra meg: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Oi...det vinduet ble flott Eivind...slik ble ikke mitt. Kjempefint (Hva er exif på det?) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Oi...det vinduet ble flott Eivind...slik ble ikke mitt. Kjempefint (Hva er exif på det?) Det ligger i fila: Focal Length: 35.0mm (35mm equivalent: 52mm) Aperture: f/13.0 Exposure Time: 0.013 s (1/80) ISO equiv: 400 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Nokre av mine bilete Endret 7. august 2010 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Det ligger i fila: Focal Length: 35.0mm (35mm equivalent: 52mm) Aperture: f/13.0 Exposure Time: 0.013 s (1/80) ISO equiv: 400 Får aldri til å se det jeg i min browser (Firefox).... Og ok67 så fantastisk fint det hjertet ditt ble , smart...oppfattet ikke at det var det du holdt på med Endret 7. august 2010 av RandiA Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Får aldri til å se det jeg i min browser (Firefox).... Jeg bruker et tilleggsprogram som løser problemet. Du kan jo prøve en av disse: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/search/?q=exif&cat=all&lver=any&pid=1&sort=&pp=20&lup=&advanced= Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jøss, så smart Eivind. Skjønte det var noe slikt ja...lastet ned den første. Fungerer fint. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Sommerglade Akamister: (Var det noe i veien med hårfrisyren til Sille, ok67?) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Dette siste bildet overrasker meg. Hvordan er det mulig at et gruppebilde med 6 akamister på fototreff blir tatt med en søppelkasse så mye med i bildet? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Dette siste bildet overrasker meg. Hvordan er det mulig at et gruppebilde med 6 akamister på fototreff blir tatt med en søppelkasse så mye med i bildet? :!: :!: ..du kan tro vi snakket om det...søppelbokser var i veien alle steder vi skulle fotografere, så derfor er dette symptomatisk. (Har verre utgaver) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Takk Randi! Dere har postet masse gode bilder, ser jeg. Söppelbokser, ja! Men det ble jo et fint bilde til tross for dette, synes jeg. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Takk for samværet i går formiddag. Det ble litt travelt i går ettermiddag til å redigere bilder fra RAW. Satt nå igjen med 14 stykker som var noenlunde fine, men så var de jammen på nettet her av andre, ikke mine bilder, men samme motivet. Nå må jeg sjekke gjennom for å finne noen andre ikke har lagt ut. Endret 8. august 2010 av lessis Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Så fint at du fikk Hurtigruta gjennom vinduet lessis .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå