Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Da var jeg trygt plassert i køen. Likte egentlig den nye siden bedre enn partyticket. Blir nais med enda et år med tg.

Hvordan kan du like den siden bedre?

Hvis den er så sykt bra, så skulle jeg likt at du viste meg "mine ordre"-siden, slik at jeg faktisk kan få bekreftet at jeg er i køen.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg trygt plassert i køen. Likte egentlig den nye siden bedre enn partyticket. Blir nais med enda et år med tg.

Hvordan kan du like den siden bedre?

Hvis den er så sykt bra, så skulle jeg likt at du viste meg "mine ordre"-siden, slik at jeg faktisk kan få bekreftet at jeg er i køen.

Lykke til.

Første inntrykket av siden var egentlig ganske ok. Ja, jeg syntes faktisk partyticket kunne være litt uoversiktlig til tider. Hva slags alternativer man får på geekevents etter billettene er kjøpt vet jeg ikke enda. Jeg har heller ikke sagt at geekevents var sykt mye bedre, men det virket ganske enkelt og greit.

Du lurer på hvor du ser at man står i kø, hos meg står det i alle fall:

Du har bedt om en plass i denne køen

Køen åpner 10.12.2010 18:00

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dreamhack mangler TG-feelingen.

Du vet, den helt spesielle stemningen når lysene slukkes og det virkelig begynner.

Faen, nå ble jeg å savne TG!

Lenke til kommentar

Kom med buss til Dreamhack i natt kl 3. fikk lov å komme inni sovehallen. neste dag fikk vi skippe køa og brukte 5 min på å komme inn. atm er det Dreamhack > Tg på service. Dømmer feeling imorra.

Brukte ikke mer en 5 minutter på å komme inn med kø de gangene jeg var der heller...

Dreamhack > TG på alle nivåer utenom plassering, Jönköping er ikke det mest praktiske stedet :)

Men, TG er greit nok det også :D

Lenke til kommentar

Kom med buss til Dreamhack i natt kl 3. fikk lov å komme inni sovehallen. neste dag fikk vi skippe køa og brukte 5 min på å komme inn. atm er det Dreamhack > Tg på service. Dømmer feeling imorra.

Midt i tentamenstiden :nei:

VG1 har 3 tentamner. Engelsk som var dagen jeg dro, jeg dro kl 17:00 så ikkno problem. så er det igjen matte og Kroppsøvning som er neste uke. i see no problem?

Lenke til kommentar

VG1 har 3 tentamner. Engelsk som var dagen jeg dro, jeg dro kl 17:00 så ikkno problem. så er det igjen matte og Kroppsøvning som er neste uke. i see no problem?

Kroppsøving ? :hmm:

Lenke til kommentar

Kroppsøving ? :hmm:

1 times prøve med teoretisk gym. Helt på tryne? jepp! Har ingen gymlærere lyst eller lagt opp til dette? JEpp! må vi gjøre dette? Jepp!

Offtopic? HELL YEAH!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...