Ajaco Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Da var jeg trygt plassert i køen. Likte egentlig den nye siden bedre enn partyticket. Blir nais med enda et år med tg. Hvordan kan du like den siden bedre? Hvis den er så sykt bra, så skulle jeg likt at du viste meg "mine ordre"-siden, slik at jeg faktisk kan få bekreftet at jeg er i køen. Lykke til. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 nå er det første gang de har tatt noe så stort da(trur jeg) Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Da var jeg trygt plassert i køen. Likte egentlig den nye siden bedre enn partyticket. Blir nais med enda et år med tg. Hvordan kan du like den siden bedre? Hvis den er så sykt bra, så skulle jeg likt at du viste meg "mine ordre"-siden, slik at jeg faktisk kan få bekreftet at jeg er i køen. Lykke til. Første inntrykket av siden var egentlig ganske ok. Ja, jeg syntes faktisk partyticket kunne være litt uoversiktlig til tider. Hva slags alternativer man får på geekevents etter billettene er kjøpt vet jeg ikke enda. Jeg har heller ikke sagt at geekevents var sykt mye bedre, men det virket ganske enkelt og greit. Du lurer på hvor du ser at man står i kø, hos meg står det i alle fall: Du har bedt om en plass i denne køen Køen åpner 10.12.2010 18:00 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 uff satt meg i kø nå, tho får jeg bilett da montro? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Drit oppi køa! Dreamhack starter imorra og jeg er inne der nå <3 Dreamhack > TG by far Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Dreamhack mangler TG-feelingen. Du vet, den helt spesielle stemningen når lysene slukkes og det virkelig begynner. Faen, nå ble jeg å savne TG! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Plassen din i køen ble opprettet Sånn, da var det bare å vente til bursdagen min på bursdagen til meg og Bazukh. Endret 25. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kom med buss til Dreamhack i natt kl 3. fikk lov å komme inni sovehallen. neste dag fikk vi skippe køa og brukte 5 min på å komme inn. atm er det Dreamhack > Tg på service. Dømmer feeling imorra. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Plassen din i køen ble opprettet Sånn, da var det bare å vente til bursdagen min. Ditto. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ditto. Tok en på posten min Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kom med buss til Dreamhack i natt kl 3. fikk lov å komme inni sovehallen. neste dag fikk vi skippe køa og brukte 5 min på å komme inn. atm er det Dreamhack > Tg på service. Dømmer feeling imorra. Brukte ikke mer en 5 minutter på å komme inn med kø de gangene jeg var der heller... Dreamhack > TG på alle nivåer utenom plassering, Jönköping er ikke det mest praktiske stedet Men, TG er greit nok det også Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Blir nok TG og dreamhack summer på meg til nesteår Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det verdt å ta en tur til Dreamhack en gang? Har vurdert det, men det er så langt. Sitter i lotterikø Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kom med buss til Dreamhack i natt kl 3. fikk lov å komme inni sovehallen. neste dag fikk vi skippe køa og brukte 5 min på å komme inn. atm er det Dreamhack > Tg på service. Dømmer feeling imorra. Midt i tentamenstiden 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kom med buss til Dreamhack i natt kl 3. fikk lov å komme inni sovehallen. neste dag fikk vi skippe køa og brukte 5 min på å komme inn. atm er det Dreamhack > Tg på service. Dømmer feeling imorra. Midt i tentamenstiden VG1 har 3 tentamner. Engelsk som var dagen jeg dro, jeg dro kl 17:00 så ikkno problem. så er det igjen matte og Kroppsøvning som er neste uke. i see no problem? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Yrkesfag (elektro hvertfall) FTW! Har ikke tentamen før til sommeren vi Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kom med buss til Dreamhack i natt kl 3. fikk lov å komme inni sovehallen. neste dag fikk vi skippe køa og brukte 5 min på å komme inn. atm er det Dreamhack > Tg på service. Dømmer feeling imorra. Midt i tentamenstiden VG1 har 3 tentamner. Engelsk som var dagen jeg dro, jeg dro kl 17:00 så ikkno problem. så er det igjen matte og Kroppsøvning som er neste uke. i see no problem? Kroppsøving ? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kom med buss til Dreamhack i natt kl 3. fikk lov å komme inni sovehallen. neste dag fikk vi skippe køa og brukte 5 min på å komme inn. atm er det Dreamhack > Tg på service. Dømmer feeling imorra. Midt i tentamenstiden VG1 har 3 tentamner. Engelsk som var dagen jeg dro, jeg dro kl 17:00 så ikkno problem. så er det igjen matte og Kroppsøvning som er neste uke. i see no problem? Kroppsøving ? 1 times prøve med teoretisk gym. Helt på tryne? jepp! Har ingen gymlærere lyst eller lagt opp til dette? JEpp! må vi gjøre dette? Jepp! Offtopic? HELL YEAH! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Bryr jeg meg? Jepp! Var jeg ironisk? Jepp! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Yrkesfag (elektro hvertfall) FTW! Har ikke tentamen før til sommeren vi VG1 da eller? Vi hadde tverrfaglig "prøveeksamen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå