Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt ikke. Utenom at det bare kom 1/3 av det det var plass til, og at nesten ingen fulgte med på konsertene.

Med andre ord, en fiasko. :p

Anntall folk som kom, var vel mere forventa. Men når de har så dårlige artister som det var der, ber de om det. Artige konkuranser da. Og det blir nok bedre neste år

Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Utenom at det bare kom 1/3 av det det var plass til, og at nesten ingen fulgte med på konsertene.

Anntall folk som kom, var vel mere forventa. Men når de har så dårlige artister som det var der, ber de om det. Artige konkuranser da. Og det blir nok bedre neste år

Vurderte å dra på Fredrikstad-LAN, helt til jeg så at de annonserte for at de skulle vise twilight filmene der og det hele virka elendig planlagt. Så de som stod bak det legger jo omtrent opp til at de som normalt drar på et LAN ikke gidder å dra. Tror det er ganske mange som følte det sånn.

OT: TG DROPPER CS TIL FORDEL FOR HON?!?!?! WTF!

ikke noe TG på meg til påska. Etter i fjor er jeg møkklei organiseringa og hvordan gamecompoene ble gjennomført. Dreamhack winter, here i come.

Lenke til kommentar

også HoN isteden for Dota. Det blir bare for dumt :thumbdown:

Fixed :D

Desverre så består gaming norge av alt for mange casual gamere som ikke en gang vet hva e-sport er. Noe som gjør at det ikke er noe særlig dota community og cs er på vei ned.

Hadde TG tilrettelagt det litt bedre for utenlandske topplag så hadde kvaliteten på compoene blitt en helt annen. I fjor var det flere topplag i dota som vurderte TG pga høy premie etc, men pga at man må ha med egen pc og vanskeligheter med å kommer seg dit droppa de det. Og i tillegg så fikk ikke vinnerne av dotacompoen i fjor premien de ble lova. Begrunnelsen var for få påmeldte lag.. Som om det har noe å si, når TG har solgt alle billettene og fått de pengene de skal ha..

Lenke til kommentar

Vurderte å dra på Fredrikstad-LAN, helt til jeg så at de annonserte for at de skulle vise twilight filmene der og det hele virka elendig planlagt. Så de som stod bak det legger jo omtrent opp til at de som normalt drar på et LAN ikke gidder å dra. Tror det er ganske mange som følte det sånn.

Det viste jeg faktisk ikke om før på lørdag kveld. Så en plakat der det stod. "Twilight maraton! Fredag kl XX:XX" Det var nok for å få flere jenter dit :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...