Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Absolutt ikke. Utenom at det bare kom 1/3 av det det var plass til, og at nesten ingen fulgte med på konsertene. Med andre ord, en fiasko. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen som vet hva årets theme blir? Noen leaks som har gitt hint? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen som vet hva årets theme blir? Noen leaks som har gitt hint? See på inviten er i den.. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har vært på nesten alle TG siden 2003.. Men forige TG så var dama utro mens jeg var der så nå tror jeg alle mine fremtidige TG'r er ødelagt. Tryggere å være hjemme gitt... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tror nesten jeg må ditche HW-rekka. Har noen andre kamerater som skal oppover og tenker det er bedre å sitte med dem. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen som vet hva årets theme blir? Noen leaks som har gitt hint? See på inviten er i den.. Partly cloudy, with a chance of lightning? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Absolutt ikke. Utenom at det bare kom 1/3 av det det var plass til, og at nesten ingen fulgte med på konsertene. Med andre ord, en fiasko. Anntall folk som kom, var vel mere forventa. Men når de har så dårlige artister som det var der, ber de om det. Artige konkuranser da. Og det blir nok bedre neste år Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen som vet hva årets theme blir? Noen leaks som har gitt hint? See på inviten er i den.. Partly cloudy, with a chance of lightning? Temaet vil nok bli omtalt som Partly Cloudy, det er nok det som kommer til å stå på bånd osv. Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Absolutt ikke. Utenom at det bare kom 1/3 av det det var plass til, og at nesten ingen fulgte med på konsertene. Med andre ord, en fiasko. Anntall folk som kom, var vel mere forventa. Men når de har så dårlige artister som det var der, ber de om det. Artige konkuranser da. Og det blir nok bedre neste år Vurderte å dra på Fredrikstad-LAN, helt til jeg så at de annonserte for at de skulle vise twilight filmene der og det hele virka elendig planlagt. Så de som stod bak det legger jo omtrent opp til at de som normalt drar på et LAN ikke gidder å dra. Tror det er ganske mange som følte det sånn. OT: TG DROPPER CS TIL FORDEL FOR HON?!?!?! WTF! ikke noe TG på meg til påska. Etter i fjor er jeg møkklei organiseringa og hvordan gamecompoene ble gjennomført. Dreamhack winter, here i come. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 7 dager til jeg skal dra til DH <3 Glede seg Hvis jeg er über maks heldig så kan det hende jeg får bli med å sette opp nette til TG Utplassering hos Relacom er en fin fin ting! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 også HoN isteden for LoL. Det blir bare for dumt Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 også HoN isteden for Dota. Det blir bare for dumt Fixed Desverre så består gaming norge av alt for mange casual gamere som ikke en gang vet hva e-sport er. Noe som gjør at det ikke er noe særlig dota community og cs er på vei ned. Hadde TG tilrettelagt det litt bedre for utenlandske topplag så hadde kvaliteten på compoene blitt en helt annen. I fjor var det flere topplag i dota som vurderte TG pga høy premie etc, men pga at man må ha med egen pc og vanskeligheter med å kommer seg dit droppa de det. Og i tillegg så fikk ikke vinnerne av dotacompoen i fjor premien de ble lova. Begrunnelsen var for få påmeldte lag.. Som om det har noe å si, når TG har solgt alle billettene og fått de pengene de skal ha.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 E-sport er tullete å ha på et dataparty beregna på hvermannsen. Du ser ikke Northug renne rundt i barnerenn. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jo. Ifølge han selv går han kun barneskirenn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Joda, hva han kaller det som går på verdensomspennende TV får være opp til han. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Absolutt ikke. Utenom at det bare kom 1/3 av det det var plass til, og at nesten ingen fulgte med på konsertene. Med andre ord, en fiasko. Anntall folk som kom, var vel mere forventa. Men når de har så dårlige artister som det var der, ber de om det. Artige konkuranser da. Og det blir nok bedre neste år Vurderte å dra på Fredrikstad-LAN, helt til jeg så at de annonserte for at de skulle vise twilight filmene der og det hele virka elendig planlagt. Så de som stod bak det legger jo omtrent opp til at de som normalt drar på et LAN ikke gidder å dra. Tror det er ganske mange som følte det sånn. Det viste jeg faktisk ikke om før på lørdag kveld. Så en plakat der det stod. "Twilight maraton! Fredag kl XX:XX" Det var nok for å få flere jenter dit Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tror nesten jeg må ditche HW-rekka. Har noen andre kamerater som skal oppover og tenker det er bedre å sitte med dem. Your going down! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tihi, ladd for Rekefjøla. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Vet ikke hva jeg skal enda... være med noen kammerater ++ eller rekefjøla.. 0_0 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Rekefjøla. Ellers får du høre det av Nopros + at det er beste stedet å sitte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå