Gå til innhold

The Gathering 2011-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du reserverar ein plass på førehand, ut frå det som er sagt vil det vere mogleg i januar ein gong. Korleis det vil fungere veit me ikkje, sidan det er bytta frå PTN til Geekevents. Følg med på gathering.org, følg med på gathering.org, følg med på gathering.org. Alt kjem der. Følg med på gathering.org.

Lenke til kommentar

Hei

En kompis skal bestille billett til han og fettern sin. Hva skjer når de kommer på TG? Står de i kø tilsammen og får hvert sin bånd og alt er fryd og gammen eller?

De får hver sin utskrivbare billett via f.eks mail,skriver den ut hjemme, reiser til TG, leverer den i luken, ID blir sjekket, de får bånd og goodiebag og stikker inn i hallen

edit: det er slik det har vært tidligere, men det er ny leverandør nå.

Regner med at det ikke er så store forskjeller...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Ååå...etter å ha vært på FredrikstadLAN så er jeg ordentlig gira på å dra på TG. MEEEN, det står selvfølgelig om penger og det faktum at de jeg kjenner ikke har kjønt at fps spill skal spilles på PC for ordentlig få glede av spillet. :)

Hvis alle dine venner untatt deg spiller på konsol, kanskje det er du som må gjøre overgangen? :cool:

Lenke til kommentar

Ååå...etter å ha vært på FredrikstadLAN så er jeg ordentlig gira på å dra på TG. MEEEN, det står selvfølgelig om penger og det faktum at de jeg kjenner ikke har kjønt at fps spill skal spilles på PC for ordentlig få glede av spillet. :)

Jeg spurte på forumet om det var noen andre der, men fikk ikke svar. Jeg er skuffet! :ph34r:

Lenke til kommentar

Hvis alle dine venner untatt deg spiller på konsol, kanskje det er du som må gjøre overgangen? :cool:

Til nye venner ofc, ikke konsol det er bare absurd :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...