FrankBjarne Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 10. Des slippes deltager billettene ja. Kjedelig tema det skulle bli Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 På bursdagen min og greier. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er det ikke bursdag for alle når billettene slippes? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er det ikke bursdag for alle når billettene slippes? Bursdag, julaften, nyttårsaften og 17.mai er vel alle på den dagen? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Når det gjelder plasser i skipet og sånn, er det bare å finne en ledig plass, eller blir du tildelt plass? I så fall, hvordan arrangerer en det slik at venner blir sittende på siden av hverandre? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Du reserverar ein plass på førehand, ut frå det som er sagt vil det vere mogleg i januar ein gong. Korleis det vil fungere veit me ikkje, sidan det er bytta frå PTN til Geekevents. Følg med på gathering.org, følg med på gathering.org, følg med på gathering.org. Alt kjem der. Følg med på gathering.org. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Er det ikke bursdag for alle når billettene slippes? Bursdag, julaften, nyttårsaften og 17.mai er vel alle på den dagen? Det er på en Fredag, det får holde. Noen som vet hvilket klokkeslett salget starter ? Endret 15. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei En kompis skal bestille billett til han og fettern sin. Hva skjer når de kommer på TG? Står de i kø tilsammen og får hvert sin bånd og alt er fryd og gammen eller? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Hei En kompis skal bestille billett til han og fettern sin. Hva skjer når de kommer på TG? Står de i kø tilsammen og får hvert sin bånd og alt er fryd og gammen eller? De får hver sin utskrivbare billett via f.eks mail,skriver den ut hjemme, reiser til TG, leverer den i luken, ID blir sjekket, de får bånd og goodiebag og stikker inn i hallen edit: det er slik det har vært tidligere, men det er ny leverandør nå. Regner med at det ikke er så store forskjeller... Endret 15. november 2010 av aklla Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) EDIT: Hei ! Jeg er tregere enn han over meg. Endret 15. november 2010 av Verbalo Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ja. Følg med på gathering.org, følg med på gathering.org, følg med på gathering.org. Alt kjem der. Følg med på gathering.org. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Ååå...etter å ha vært på FredrikstadLAN så er jeg ordentlig gira på å dra på TG. MEEEN, det står selvfølgelig om penger og det faktum at de jeg kjenner ikke har kjønt at fps spill skal spilles på PC for ordentlig få glede av spillet. Endret 16. november 2010 av MarB 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ååå...etter å ha vært på FredrikstadLAN så er jeg ordentlig gira på å dra på TG. MEEEN, det står selvfølgelig om penger og det faktum at de jeg kjenner ikke har kjønt at fps spill skal spilles på PC for ordentlig få glede av spillet. Hvis alle dine venner untatt deg spiller på konsol, kanskje det er du som må gjøre overgangen? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ååå...etter å ha vært på FredrikstadLAN så er jeg ordentlig gira på å dra på TG. MEEEN, det står selvfølgelig om penger og det faktum at de jeg kjenner ikke har kjønt at fps spill skal spilles på PC for ordentlig få glede av spillet. Jeg spurte på forumet om det var noen andre der, men fikk ikke svar. Jeg er skuffet! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Jeg spurte på forumet om det var noen andre der, men fikk ikke svar. Jeg er skuffet! Lille-Mats var der. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis noen leste om FredrikstadLAN'et i fredrikstad blad, var jeg Knut Knudsen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Var ikke FredrikstadLANet en total fiasko? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ååå...etter å ha vært på FredrikstadLAN så er jeg ordentlig gira på å dra på TG. MEEEN, det står selvfølgelig om penger og det faktum at de jeg kjenner ikke har kjønt at fps spill skal spilles på PC for ordentlig få glede av spillet. Hvis alle dine venner untatt deg spiller på konsol, kanskje det er du som må gjøre overgangen? Til nye venner ofc, ikke konsol det er bare absurd 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Var ikke FredrikstadLANet en total fiasko? Absolutt ikke. Utenom at det bare kom 1/3 av det det var plass til, og at nesten ingen fulgte med på konsertene. Syns det var kjekt at det kom få folk, jeg fikk jo 3 plasser for meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå