Mr. Lurk Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Håper jeg rekker og kjøpe billetter da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Shit azz, jeg savner å henge i TG-tråden og være fjollete med dere. Skulle aldri begynt på skolen igjen, vøtt. Når det er sagt, må jeg bare fortelle at jeg våknet helt panisk cirka klokka tre i natt, og trodde at billettsalget hadde begynt. Det var en ugrei følelse, altså. Spent på hvordan Geekevents funker, forresten. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Noen som vet om Geekevents har samme køfunksjonen som partyticket, eller er det førstemann til mølla? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hvordan fungerer egentlig bilettsystemet? Første tur til TG neste år, er ikke helt inni dette med bilettsalg... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Hvordan fungerer egentlig bilettsystemet? Første tur til TG neste år, er ikke helt inni dette med bilettsalg... Det er det ganske få som vet. Ettersom TG har fått et nytt billettsystem. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 http://www.gathering.org/tg11/no/news/27/56/Welcome-to-another-Creative-Gathering/ Inviten er offisielt sluppet! Ser ut som temaet er partly cloudy Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hm, er jo samme inviten som den uoffisielle.. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 http://www.gathering.org/tg11/no/news/27/56/Welcome-to-another-Creative-Gathering/ Inviten er offisielt sluppet! Ser ut som temaet er partly cloudy Fikk meg til å tenke: Dubble rainbow! 1 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hm, er jo samme inviten som den uoffisielle.. Klar over det, men nå er den offisielt sluppet, det samme er temaet! Så nå slipper vi spekulasjoner om temaet. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jada, jeg bare sier det - hadde trodd den skulle bli anderledes enn den uoffisielle. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Skjønte ikke helt hva temaet var jeg? Er det himmelen elns.? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Partly cloudy høres veldig spennende ut, tro hva de vil gjøre med det temaet. Sitter selv og ser på ferge for tiden, kiel - oslo - oslo - kiel frister veldig, men dyrt! Reiser fra tyskland i år, så litt andre boller. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Beste måten til og få kjøpt billetter rask med det nye systemet! Så var det dette med lover og regler om slikt her på forumet her da... partly cloudy som tema, fantastisk dårlig når man ikke får lov til å ha med røykmaskiner. bomulls-dotter kanskje da? Jalla tema i år, Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Da skal de vel henge opp skyer isteden for blekkspruter i år da? Endret 14. november 2010 av mikkello Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 da blir det Julebrus korker foran. Ulldotter på sia. og lys på kantene. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tenker man spiller "song of storms" på repeat igjennom hele TG nå Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 The Tempest av Pendulum? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Beste måten til og få kjøpt billetter rask med det nye systemet! Så var det dette med lover og regler om slikt her på forumet her da... partly cloudy som tema, fantastisk dårlig når man ikke får lov til å ha med røykmaskiner. bomulls-dotter kanskje da? Jalla tema i år, Sorry boss! Jeg sniker med en Lenke til kommentar
SuperTeD' Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 om partly cloudy blir temaet er jo det utrolig bra, veldig åpent for kreativ utfoldelse:) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå