Foxboron Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 its something unpredictable but in the end its right. i hope you have the time fo your lifffffeeee <3 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Yummy yummy yummy i got love in my tummy, oo god like im loving you <3 Endret 12. november 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Herp derp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er dette TG tråden eller forumkafeen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Er dette TG tråden eller forumkafeen? Jeg har sagt ifra et par ganger tidligere, men folk ser ikke ut til å bry seg. Blir jeg nødt til å begynne å slette innlegg? Det er helt opp til dere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vis litt muskler Runar, det er så romantisk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vis litt muskler Runar, det er så romantisk. Skal du dra alene på tg til nesteår? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har ikke hørt med Gyr0 om han skal ennå. Om ikke, så blir det nok alene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har ikke hørt med Gyr0 om han skal ennå. Om ikke, så blir det nok alene. Jeg drar nok alene også, kunne kanskje arrangert noe felles Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det kunne selvsagt gått. Jeg har jo uansett ikke store mengden jeg drar med meg. Laptop og litt sånt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vi får ta det når den tid nærmer seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jepp. Har dog allerede satt av Ferie i felleskalenderen på jobb. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vis litt muskler Runar, det er så romantisk. Vi får se nå, om alle småungene klarer å holde seg seriøse. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvor jeg skal sitte neste år. Kanskje jeg må kjøpe flere billetter og maskiner? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jepp. Har dog allerede satt av Ferie i felleskalenderen på jobb. Høres fint ut, har ikke bestemt meg enda selv, men regner med at jeg drar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg klarer ikke bestemme meg for hvor jeg skal sitte neste år. Kanskje jeg må kjøpe flere billetter og maskiner? Du har ikke noe valg. Som Moderator på Hardware.no, må du nesten sitte på hardware-rekka. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vis litt muskler Runar, det er så romantisk. Vi får se nå, om alle småungene klarer å holde seg seriøse. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvor jeg skal sitte neste år. Kanskje jeg må kjøpe flere billetter og maskiner? Synes du burde sitter på HW rekka, du er jo faktisk en autoritet her og burde derfor være et godt eksempel på hvordan man skal oppføre seg på TG Fant nettop ut at jeg MÅ på tg for jeg har Hw-rekka banneret liggende hjemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Fant nettop ut at jeg MÅ på tg for jeg har Hw-rekka banneret liggende hjemme Jeg elsker deg litt nå. Anyways, jeg er med på å lage en hylle eller noe slikt for de av oss som drar alene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Stem på meg her så kommer jeg på tg! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1274987&st= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå